Заборгованість киян за спожиті послуги постачання холодної води та водовідведення становить понад 1.2 млрд грн

11.07.2024
Поділитися:

Переважна більшість киян сумлінно ставляться до оплати за послуги холодного водопостачання та водовідведення навіть в умовах воєнного стану. Однак попри високий рівень оплат, рівень заборгованості за ці послуги в Києві за останній рік невпинно зростає і зараз складає майже 1.2 млрд грн. Про це сьогодні під час пресбрифінгу заявив директор Розрахункового департаменту  Валерій Люлін. Він зауважив, що завдяки стабільній та регулярній оплаті, яку демонструють більшість киян, забезпечується підтримка роботи Товариства. «Київводоканал»  висловлює вдячність своїм споживачам за оплату послуг і постійно працює над удосконаленням клієнтських сервісів.

Разом з тим частина споживачів - неплатників (20% від загальної кількості споживачів) накопичили понад 1,2 млрд грн. Заборгованість подовжує зростати щомісячно на 10-15 млн. грн.

«Сплата за послуги з постачання холодної води та водовідведення надзвичайно важлива, адже на ці гроші закуповується реагенти для процесу водоочищення та знезараження води, витрати на які з початком  повномасштабної війни збільшились. Так, найбільш необхідні Київводоканалу реагенти здорожчали аж на 160%. А все тому, що вітчизняні підприємства з виробництва необхідних речовин опинились на окупованій території, бойові дії порушили відпрацьовані логістичні ланцюжки. Вдвічі більше тепер приходиться платити за паливно-мастильні матеріали, необхідні для виїзду аварійних бригад та електроенергію (витрати на яку після чергового перегляду тарифів на світло зросла ще більше). Враховуючі те, що тариф на послуги з водопостачання та водовідведення залишились без змін з 2021 року, компанія змушена застосовувати  нарахування пені, споживачам, які мають заборгованість за спожиті послуги. Фактично пеня буде нарахована споживачам, які не сплатили у січні, лютому, березні, квітні, травні 2024 та тільки на суму нарахувань в даних періодах», – повідомив Люлін.

При наявній заборгованості пеня не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. В Товаристві зазначили, що споживачам, які вже мають укладений діючий договір розтермінування, пеня не буде далі нараховуватись.

У Київводоканалі завжди відкриті до співпраці, тому  пропонують  реструктурувати борг, розбивши його на посильні щомісячні платежі на зручний для споживача  термін. Якщо клієнт бажає укласти договір про розстрочення боргу необхідно звернутись за адресою: вул. Електротехнічна, 16 або написати на електронну пошту vpoltavets@vodokanal.kiev.ua чи залишити звернення у Вайбер за номерами 067-443-70-89 або 067-443-70-71.

Які документи знадобляться:

  • паспорт власника/всіх співвласників житла;
  • картка платника податків власника/всіх співвласників житла;
  • документ, що підтверджує право власності на житло;
  • витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • для неприватизованих квартир – завірену копію ордеру на житлове приміщення.