Закликаємо споживачів погасити заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення
З 20 серпня 2021 року згідно Закону України №1657-IX знято мораторій на відключення споживачів комунальних послуг, що мають заборгованість.
На жаль, є споживачі, які систематично не сплачують за послуги і накопичують борги. Ми завжди відкриті до співпраці зі споживачами, навіть тими, які заборгували нам дуже суттєві суми. Зокрема, ми пропонуємо реструктуризувати борг, звернувшись до Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу. Але у випадках, коли споживачі не йдуть на діалог і стають злісними неплатниками, ми вимушені вдаватись до більш суворих заходів.
Відключення від каналізації є одним із методів роботи з боржниками, до якого Київводоканал вдається в крайньому випадку. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, Київводоканал змушений припинити постачання послуги. Відключенню від каналізації завжди передують офіційні попередження, де боржникові пропонують врегулювати ситуацію.
Закликаємо споживачів, які мають заборгованість, найближчим часом погасити її або укласти договір реструктуризації. Щоб укласти договір реструктуризації боргу, можна звернутись до наших Центрів обслуговування споживачів, зв'язатись з нами за телефонами 277-20-54, (067)443-70-89 Viber чи написати нам на електронні адреси: ikrapyvianska@vodokanal.kiev.ua або ikrapyvianska93@gmail.com.
Разом з тим, ми щиро дякуємо киянам, які вчасно оплачують спожиті послуги. Ці кошти дозволяють нам забезпечувати безперервні процеси з підготовки питної води, очищення стоків, ремонту мереж та обслуговування обладнання.