Зручне середовище та доступні послуги для людей з інвалідністю
Сьогодні відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю.
У Київводоканалі працює 260 людей з інвалідністю, 26 з них ми прийняли на роботу у 2021 році.
Для людей з особливими потребами працевлаштування означає не тільки фінансову незалежність, найголовніше – це можливість спілкуватися, вести активний спосіб життя, самореалізовуватися і допомагати іншим.
Серед абонентів Київводоканалу також є люди з інвалідністю, які не в змозі у звичайному режимі спілкуватися у суспільстві. Ми подбали про те, щоб такі люди могли вільно користуватися усіма послугами у центрах обслуговування споживачів та отримувати консультації в зручний для них спосіб.
У Розрахунковому департаменті було створено центр обслуговування споживачів, де працюють слабкочуючі співробітники, які спілкуються зі споживачами за допомогою онлайн-чату та можуть надавати консультації мовою жестів абонентам, що не чують, або чують дуже погано.
Інфраструктура водоканалу пристосована і для прийому людей, які пересуваються на візках. Входи у приміщення обладнані пандусами, є спеціальні туалети для людей з інвалідністю тощо.
Особи з інвалідністю є повноцінними членами суспільства, соціально активними і життєствердними людьми, які своїм прикладом нездоланного оптимізму та жаги до звершень здатні надихати багатьох.