Звертайтесь до ЦКС дистанційно
У період дії карантинних обмежень КК «Центр комунального сервісу» продовжує працювати у дистанційному режимі і пропонує користуватися зручними каналами обслуговування. Актуальну інформацію щодо усіх діючих каналів комунікації розміщено на сайті ЦКС у розділі «споживачам – наші сервіси».
Разом з тим, для вирішення питань окрім дистанційних каналів, які дозволяють здійснювати обмін сканованими документами, споживачі мають можливість залишити звернення з контактними даними у скриньках на вході в 15 сервісних центрах, звернутись за консультацією за телефоном call-центру та додатковими телефонами у сервісних центрах, а також безпосередньо на особистому прийомі у 10 центральних сервісних центрах.
Особистий прийом здійснюється за попереднім записом за наступним графіком: понеділок – четвер з 8.30 до 17.00, п’ятниця з 8.30 до 13.15. Записатись до електронної черги можна на офіційному сайті Концерну за посиланням: https://cks.com.ua/equery, за телефоном call-центруабо за допомогою консультанту сервісного центру. Запис до електронної черги відкрито на 1 місяць вперед, прийом проводять в кожному сервісному центрі одночасно декілька фахівців, наявність вільного часу для запису споживачів контролюється щоденно.