Питання та відповіді щодо дистанційного обслуговування та роботи в період карантину

1. Як передати показання? Чи працюють контролери, які знімають показання лічильників на об’єктах юридичних осіб? Як знімаються показання?

 

Відповідь: контролери максимально обмежують спілкування з представниками споживачів під час знімання показань лічильників. Для повідомлення показань лічильників на Ваших об’єктах Ви можете направити їх телефонним месенджером (наприклад через Viber) своєму контролеру, який щомісячно знімає показання лічильників. Також можна відправити такі фотографії лічильників електронною поштою до Відділу по роботі з юридичними особами.

Також працюють електронні способи передачі показань: Особистий електронний кабінет для юридичних осіб, система M.E.Doc (СОТА), ЕДО «Вчасно», сервіси електронного документообігу SmartSign та АСКОД.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Відділ по роботі з юридичними особами

202-01-03

202-01-04

202-01-05

277-21-87

KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com

 

 

2. Якщо у нас не буде можливості передати/зняти показання (фотографії лічильників) контролеру через Вайбер або електронну пошту, тоді як буде проведено нарахування?

 

Відповідь: Обсяг спожитих послуг буде розрахований на підставі середньодобового їх споживання, яке буде визначатись на підставі фактичних обсягів спожитих послуг за показаннями лічильника за попередні 12 місяців. Для розрахунків згідно показів лічильника Ви можете передати показники через особистий кабінет юридичних осіб. Ви можете зареєструватися в кабінеті на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал». Після того, як з’явиться можливість в зніманні показань лічильника, або від Вас буде передано контролеру фотографії лічильників, буде виконаний відповідний перерахунок за попередні періоди, коли показання не знімались.

 

 

 

3. Як будуть доводитись до споживача платіжні документи для оплати за послуги?

 

Відповідь: Порядок надсилання платіжних документів працює у штатному дистанційному режимі: платіжні документи щомісячно відправляються до банківської установи споживачів інформаційно-дебетовими повідомленнями, акти та рахунки, підписані ЕЦП, направляються усім споживачам через системи M.E.Doc (СОТА), ЕДО «Вчасно»  Інформацію про нарахування можна також отримати в особистому електронному кабінеті юридичних осіб.

 

 

4. Як отримати підписані акти наданих послуг, рахунки?

 

Відповідь: Усі споживачі можуть ці документи отримати в електронний спосіб через систему M.E.Doc (СОТА), ЕДО «Вчасно» .

Споживач також може скористатись дистанційним обслуговуванням споживачів, надіслати електронне звернення, зателефонувавши за контактами, що розміщені на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (розділ Для компаній / Дистанційне обслуговування споживачів»). І споживачу буде запропоновано один із варіантів вирішення надання паперових розрахункових документів, з урахування виконання обмежувальних заходів на період карантину.

Товариство також додатково пропонує надсилати споживачам відповідні електронні документи, підписані електронним цифровим підписом, через захищені канали електронної пошти або систему документообігу АСКОД, забезпечивши таким чином повне покриття електронними оригіналами документів усіх установ і організацій

Наразі усі підрозділи Державної казначейської служби України використовують в роботі електронні юридично значні документи при реєстрації фінансування для організацій та установ, що фінансуються з державного бюджету.

 

 

5. Чи можна залишити письмове звернення та документи безпосередньо в розрахунковому департаменті або в центрах обслуговування споживачів?

 

Відповідь: Так, створено спеціальні скрині для приймання листів, документів, договорів. Вони розміщені перед входом в кожен Центр обслуговування. Кореспонденція буде розглядатися наступного дня після її дезінфекції.

Також працює поштова відправка, електронні пошти та системи електронного документообігу АСКОД, SmartSign,ЕДО «Вчасно» 

 

 

6. Чи можливе спілкування з працівниками, що обслуговують юридичних осіб?

 

Відповідь: Так. Жодних обмежень щодо дистанційного спілкування немає. Додатково введено телефонні номери для спілкування, контролери Київводоканалу організовують роботу по віддаленому отриманню показань лічильників, для цього можна зв’язатись із контролером, що зазвичай щомісяця обслуговує Ваш об’єкт. Контролер може отримати від Вас фотографію лічильника з показаннями через телефон або електронну пошту. За Вашими зверненням (письмовим, усним або електронним) фахівці Центрів обслуговування можуть Вам перетелефонувати та вирішити Ваше питання незважаючи на обмеження у безпосередньому спілкуванні. Працює особистий кабінет юридичних осіб, посилено працює онлайн-чат (створено додаткові канали), працюють електронні сервіси документообігу, збільшено пропускну здатність контакт-центру 202-02-02, цілодобово працює головна диспетчерська 15-81.

Центри обслуговування та контролери можуть повністю забезпечити обслуговування юридичних осіб в дистанційному режимі.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16

202-01-03

202-01-04

202-01-05

277-21-87

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

200-73-43

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

 

 

7. Чи можливо прийти на прийом до працівників, що обслуговують юридичних осіб?

 

Відповідь: В цілях безпеки, відповідно до Постанови КМУ від 11.03.2020 №211, необхідно обмежити безпосередній контакт між працівниками Київводоканалу та відвідувачами.

У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину, ми тимчасово припинили особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги надаються дистанційно. Звертайтеся до нас через зручний канал зв'язку.

Детальніше на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (розділ Для компаній / Дистанційне обслуговування споживачів»)

 

 

8. Як зареєструватися в кабінеті юридичних осіб?

 

Відповідь: Інформацію як зареєструватися в кабінеті юридичних осіб можна отримати на офіційному сайті Товариства у розділі «Для компаній» - «Як підключитись до електронного кабінету юридичних осіб», а також звернутись через онлайн-чат до служби підтримки.

Детально щодо дистанційного підключення:

Отримати доступ до Особистого кабінету, можна не виходячи з офісу, підписавши додаткову угоду ЕЦП (електронним підписом) та відправивши її сервісом електронного документообігу. Така можливість реалізована в наступних системах електронного документообігу: система M.E.Doc, СОТА, SmartSign та Вчасно. 

У разі неможливості використати швидкий, дистанційний та безпаперовий спосіб приєднання до особистого кабінету, Ви можете самостійно завантажити бланки додаткової угоди (розділ Для компаній /Кабінет юридичних осіб) та направити заповнені та підписані паперові копії Додаткової угоди через спеціальні скрині, що розташовані перед кожним Центром обслуговування споживачів. З метою обмеження контакту в період карантину, рекомендуємо направляти заповнені бланки угод на електронну адресу rdvodokanal@gmail.com

 

 

9. Що робити у випадку втрати паролю до особистого кабінету юридичних осіб?

 

Відповідь: Необхідно звернутись до онлайн-чату на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (розділ Для компаній /Кабінет юридичних осіб)

 

 

10. Де можна отримати консультацію з питань оформлення договору юридичній особі?

 

Відповідь: На час дії карантину у зв`язку з запобіганням поширення коронавірусної інфекції закликаємо утриматись від особистого відвідування об’єктів Київводоканалу. Пропонуємо отримувати інформацію дистанційно. На сайті Товариства є тематичний розділ «Для компаній/Укласти договір з юридичною особою». Також є контакті телефони відділу договорів з юридичними особами.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Договірний відділ

(юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору)

515-15-86

277-20-38

202-01-20

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

 

 

 

11. Як укласти договір юридичній особі або фізичній особі-власнику нежитлового приміщення?

 

Відповідь: Інформацію щодо укладення договорів на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення можна отримати на офіційному сайті Товариства у розділі «Для компаній» / «Укласти договір з юридичною особою», а також на сайті можна дистанційно завантажити та роздрукувати бланки документів. Договір можна заповнити дистанційно та надіслати одним із обраних способів передачі документів в період карантину.

Cтворено спеціальні скрині для приймання листів, документів, договорів перед входом в кожен Центр обслуговування. Також працює поштова відправка, електронні пошти та системи електронного документообігу АСКОД, SmartSign, ЕДО «Вчасно» .

 

 

12. Які документи необхідно надати для укладення договору з централізованого водопостачання та водовідведення (додаткову угоду)  юридичній особі?

 

Відповідь: Для укладення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення необхідно надати заяву про укладення договору встановленого зразка та повний пакет документів. Бланк заяви можна завантажити та роздрукувати на сайті, а також на сайті можна ознайомитись із переліком документів, які необхідно подати разом із заявою.

 

 

13. Як подати оформлену заяву, підписаний проект договору та пакет документів до Київводоканалу?

 

Відповідь: На час дії карантину у зв`язку з запобіганням поширення коронавірусної інфекції, заяву з повним пакетом документів можна подати у спеціально облаштовані скриньки перед входом в кожен Центр обслуговування юридичних осіб, а також дистанційно (поштова відправка, системи електронного документообігу АСКОД, SmartSign, ЕДО «Вчасно» ).

 

 

14. Як юридичній особі вирішити питання розстрочення платежу абодосудового добровільного погашення заборгованості за спожиті послуги?

 

Відповідь: Київводоканал з розумінням ставиться до появи різних обмежень та складностей, пов’язаних з оплатою спожитих послуг з водопостачання та водовідведення. Та пропонує юридичним особам питання погашення заборгованості вирішувати цивілізованим шляхом в юридичній площині. За необхідності, може бути складено зі споживачем договір реструктуризації заборгованості або знайдено інші правові механізми вирішення питання заборгованості, що виникла. У разі появи заборгованості, для вирішення цього питання, просимо відразу звертатись до Відділу по роботі з боржниками.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Відділ по роботі з боржниками

277-21-76

ukvvzaborg@vodokanal.kiev.ua

 

 

15. Як юридичній особі виконати повірку або опломбування лічильника, виникла аварійна ситуація на вузлі обліку (лопнув фільтр, кран, корпус лічильника, тощо) або необхідно виконати ремонт на вузлі обліку?

 

Відповідь: Інженери-інспектори Київводоканалу максимально обмежують спілкування з представниками споживачів під час контролю за приладами обліку та споживанням на об’єктах споживачів. Просимо у випадках необхідності роботи інспектора на Вашому об’єкті зв’язатись із керівником групи інспекторів Вашого адміністративного району м. Києва та узгодити порядок проведення таких робіт без безпосереднього контакту.

Також це стосується листів від юридичних осіб за такими питаннями:

– щодо розпломбування,

– отримання довідок фактичного водоспоживання та водовідведення,

– аварійних ситуацій.

Підрозділ

Київводоканалу

Конт. телефони

е-mail

Управління з контролю за водопостачанням та водовідведенням

515-35-55,

515-27-91,

515-490-27

ukvvlusty@vodokanal.kiev.ua