Постачання електроенергії

Загальна інформація

Перехід України до ринкової економіки зумовив демонополізацію більшості ринків. Не виключенням став і ринок електроенергії, якийдає  право самостійно вибрати постачальника електроенергії.

ПрАТ "АК "Київводоканал"  (став) є членом Оптового Ринку електричної енергії,  якийвідповідає всім вимогам законодавства і починає постачати електроенергію самостійно.

Ми пропонуємо якісне обслуговування та постачання електричної енергії за вільними конкурентними цінами.

Ми гарантуємо надійне безперебійне постачання електричної енергії і якісне обслуговуваня відповідно до  діючої нормативної бази.

Нашою метою є створення взаємовигідних та партнерських стосунків Постачальника електричної енергії та Споживача.  

 

 Співпраця

Для співпраці з нами необхідно надати:
       

          1. Наступну інформацію:

  • Інформація про величину приєднаної потужності.
  • Місячні обсяги споживання електричної енергії (за класами напруги) - за останній рік.
  • Наявність лічильників електричної енергії та автоматизованих систем, що забезпечують диференційний (погодинний) облік електричної енергії у точках обліку з максимальним місячним споживанням активної електричної енергії понад 50 тис. кВт.год. Якщо такі засоби обліку відсутні, просимо повідомити кількість лічильників, що мають бути встановлені для виконання визначеної вище вимоги, або стан впровадження ЛУЗОД або АСКОЕ.
  • Інформація щодо графіків навантаження погодинні обсяги споживання електроенергії за останні календарні три місяці роботи підприємства (у разі наявності ЛУЗОД або АСКОЕ); або графіки навантаження зимового та літнього режимних


    2. Укласти договір про надання послуг з розподілу електричної енергії з ОСР чи ОСП.

    3. Надати ЗАЯВУ-ПРИЄДНАННЯ до договору постачання електричної енергії на умовах Комерційної пропозиції



Договір постачання електроенергії споживачу

Заява приєднання до договору про постачання електренергії споживачу

Комерційна пропозиція

            

НОРМАТИВНА БАЗА

Загальне законодавство

  1. ЗАКОН УКРАЇНИ  Про доступ до публічної інформації
  2. ЗАКОН УКРАЇНИ  Про ліцензування видів господарської діяльності
  3. ЗАКОН УКРАЇНИ  Про захист персональних даних
  4. ЗАКОН УКРАЇНИ   Про захист прав споживачів
  5. ЗАКОН УКРАЇНИ  Про ціни і ціноутворення
  6. Кодекс законів про працю України 

Закони з постачання електричної енергії

  1. ЗАКОН УКРАЇНИ Про електроенергетику (закон втратив чинність частково.)
  2. ЗАКОН УКРАЇНИ Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
  3. ЗАКОН УКРАЇНИ Про ринок електричної енергії
  4. ЗАКОН УКРАЇНИ«Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»
  5. ПОСТАНОВАНКРЕКП  від 14.03.2018 №307 "Правила ринку"
  6. ПОСТАНОВАНКРЕКП  від 14.03.2018 №308 Про затвервердження Правил ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку"
  7. ПОСТАНОВАНКРЕКП  від 14.03.2018 №309 "Про затвердження Кодексу системи передачі"
  8. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу"
  9. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
  10. ПОСТАНОВАНКРЕКП від 14.03.2018 №311 "Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії "
  11. ПОСТАНОВАНКРЕКП від 14.03.2018 №312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"

 


 

Звернення споживачів

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор), відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», та/або передати спір на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання до фахівців або ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеки, будь ласка, ви можете зв'язатися з нами за контактною адресою:

 

– подання письмової заяви поштовим зв’язком  «КВК-ENERGY»   на адресу ПрАТ "АК "Київводоканал", 02660  м.  Київ, проспект Алішера-Навої, буд. 1А,  
– на електронну адресу: KVK-energy@vodokanal.kiev.ua

 

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

–  вказати повну назву Споживача відповідно до установчих документів, юридичну адресу, телефон;
–  викладіть суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
– письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.



   В залежності від  виявленної події, які становлять загрозу електробезпеці людей, пожежі або можуть призвести до системних збоїв у роботі енергетичного обладнання чи аварій необхідно негайно  повідомити за допомогою засобів зв’язку підрозділ цивільного захисту, пожежної безпеки,  диспетчера району КЕМ, чергового диспетчера енергодиспетчерської  ПрАТ "АК "Київводоканал" за телефоном: +38(067)233-97-24,  центр обслуговування споживачів за телефоном: +38(044)541-97-90, 

 


 

Кол-центр для обслуговування споживачів:

02660 м.  Київ,  проспект Алішера-Навої, буд. 1А, «КВК-ENERG

Графік роботи: Пн.-Пт. 8.00-17.00. Вихідні: субота та неділя

 

 Телефон :

+38(044)541-97-90

+38(044)541-95-90 факс

   E-mailKVK-energy@vodokanal.kiev.ua; vsydorenko@vodokanal.kiev.ua

   Надіслати лист за адресою:

02660 м.  Київ,  проспект Алішера-Навої, буд. 1А, «КВК-ENERGY»