13 вересня 2017

Киян ознайомили з новаціями при оплаті житлово-комунальних послуг

13 вересня у Печерському відділенні комунального концерну "Центр комунального сервісу" (ЦКС) відбувся прес-брифінг на тему: «Роз'яснення інформації в рахунках за житлово-комунальні послуги, що надійдуть киянам у вересні: нарахування за спожиту воду та водовідведення, стан нарахування субсидій, шляхи передачі показань квартирних приладів обліку».

У заході взяли участь заступник директора Департаменту соціальної політики – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги КМДА Максим Бученко, заступник директора Розрахункового департаменту Київводоканалу Юрій Терещенко, заступник директора структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами ЦКС Вікторія Вітман.

Вікторія Вітман зазначила, що у квитанції за серпень 2017 року є деякі зміни, які покликані надати більш детальну та зрозумілу інформацію споживачам. Зміни стосуються таких полів:

“борг/переплата” - містить дані щодо фінансового стану по особовому рахунку на початок місяця, за який проводиться нарахування;

“субсидія/пільга” - містить суму нарахованої у поточному місяці пільги або субсидії;

“обов'язкова плата” - має примітку про те, що зазначені суми носять інформаційний характер.

Також є нове поле у блоці нарахувань по холодній воді - “Для нарахувань на наступний місяць”, в яке треба вносити покази квартирних лічильників.

У верхній частині повідомлення з‘явився абонентський номер споживача. Окрім того, у кожному блоці є інформація про виконавця послуги.

Максим Бученко зупинився на змінах у процедурі надання субсидій, передбачених постановою КМУ №509 від 18.08.2017 р., та підкреслив, що для отримання пільг споживачам необхідно вчасно розраховуватись за послуги ЖКГ.

Нагадаємо, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

«Для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання», - наголосив Юрій Терещенко.

Передавати дані можна одним із наступних способів (на вибір):

- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. При цьому обов’язково звернути увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;

- через сайт vodokanal.kiev.ua :

1. За посилання «лічильники – надати показники»;

2. За посиланням «особистий кабінет» (працює у тестовому режимі);

- за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту "Київводоканал", і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.

- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з‘єднання з оператором. Або ЦКС – (044) 247-4040;

- через центри обслуговування Київводоканалу та ЦКС.

 - через оновлений сайт «Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства» з розширеним спектром сервісів https://1557.kiev.ua/login/, на якому окремо виділені питання Київводоканалу.

 

Довідково

Як уже повідомлялося, розпорядженням КМДА № 668 від 06.06.2017 р. було затверджено нові тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. Нарахування за цим документом почали проводити з липня. Отже, у серпні за адресами, де виявлені випадки відсутності або неякісного надання послуг, здійснений перерахунок. Сума корегування відображена у графі «Перерахунок» платіжного повідомлення. Загалом по Києву за липень-серпень перерахунок склав майже 4,5 млн. грн.

У тариф входять наступні послуги:

1. Технічне обслуговування ліфтів

2. Прибирання прибудинкової території

3. Прибирання сходових кліток

4. Обслуговування систем диспетчеризації

5. Освітлення місць загального користування

6. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем

7. Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання

8. Полив дворів, клумб та газонів

9. Простій ліфтів

10. Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення

11. Обслуговування димовентеляційних каналів.