Опломбування лічильників

1. Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на комерційний облік.

 

2. Як замовити опломбування лічильника в Київводоканалі?

- Звернутися в Контакт-центр за телефоном +38 (044) 202-02-02

- Залишити заявку через онлайн-форму на сайті у розділі «Заявка на опломбування лічильників»;

- Написати заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу http://cks.kiev.ua/contacts.

 

3. Як відбувається опломбування?

Фахівець Київводоканалу контактує з мешканцем для уточнення зручної дати і часу візиту.

Орієнтовно протягом 30 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець Київводоканалу.

Мешканець надає паспорт на лічильник або свідоцтво про повірку, де вказана остання дата повірки.

Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об’єм стоків здійснюються за показниками лічильника.

Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.

 

4. Якщо в місячний термін опломбування не відбулося, де я можу з’ясувати на якій стадії розгляд моєї заяви?

Враховуючи великі обсяги робіт терміни виконання заявок можуть бути подовжені – орієнтовно до трьох місяців. Якщо за цей час опломбування не буде здійснено, просимо звернутися до контакт-центру Київводоканалу 202-02-02 чи фахівців сервісних центрів ЦКС – оператори та співробітники обов’язково зареєструють Ваше звернення, що прискорить процес опломбування.

Звертаємо увагу, що, якщо під час очікування опломбування лічильника Ви отримуєте нарахування за нормативом або загально будинковим приладом обліку, після опломбування та звірки показань нарахування будуть  відкориговані, а за попередній період (починаючи, від дати подачі заявки) здійснено перерахунок

 

5. Чи потрібне переопломбування лічильника, якщо опломбовано ЖЕО або організацією, яка має ліцензію?

Згідно із законом прийняти засіб обліку в експлуатацію та опломбувати його має постачальник послуг, тобто Київводоканал. У майбутньому до процесу будуть підключені сервісні центри ЦКС шляхом делегування їм відповідних повноважень. Опломбування лічильника сторонніми організаціями на сьогодні не є підставою для взяття його на облік Товариством.

Однак у випадках, якщо пломби на лічильники були поставлені відповідно до норм та правил, що діяли на момент виконання відповідних робіт, вони не вважаються недійсними. При цьому у мешканця має бути підтверджуючий документ (підписаний акти виконаних робіт) від організації, яка має право і ліцензію на виконання зазначених робіт.

 

6. Яким діяти у випадку необхідності роз пломбування лічильника?

Якщо, наприклад, для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи роз пломбувати лічильник, необхідно повідомити про це до контакт-центру 202-0202 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.