Укласти договір для бюджетних організацій

ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ, ЩО УКЛАДАЮТЬ ДОГОВОРИ З УРАХУВАННЯМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»

 

Пам'ятка для бюджетних організацій  (завантажити)

 

З урахуванням норм ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 13, 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також з урахуванням типових форм договорів, затверджених Постановою №690 від 05.07.2019 з ПрАТ «АК «Київводоканал» укладаються наступні договори.

У разі, якщо нежитлові приміщення знаходяться у житлових будинках, де співвласники не визначились із моделлю договірних відносин або прийняли рішення оформляти індивідуальні договори, для таких споживачів передбачено форму індивідуального публічного договору приєднання або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж. Відповідно до ст. ст. 633, 637 Цивільного кодексу України публічний договір не передбачає обов’язкового укладення такого договору у письмовій формі та зважаючи на те, що органи Казначейства здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань на підставі підтвердних документів, наданих на паперових та електронних носіях, а також враховуючи той факт, що такий договір повинен мати письмову форму та містити особливі умови передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», між товариством та бюджетними та іншими організаціями, на яких поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» укладають договори з індивідуальним споживачем про закупівлю послуг з централізованого водопостачання та/або з централізованого водовідведення.

З переліком адрес житлових будинків, які розраховуються за моделлю індивідуального публічного договору можна ознайомитись, завантаживши даний перелік. (Завантажити перелік).

У разі якщо  бюджетні організації або інші юридичні особи, на яких поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі», мають у власності, управлінні або обслуговуванні окремі нежитлові будівлі, які приєднані до міських мереж та є самостійними об’єктами нерухомого майна, укладаються договори про закупівлю послуг з індивідуальним споживачем у будівлі, приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна, про надання послуг з централізованого водопостачання та/або з централізованого водовідведення.

У будь якому випадку, незалежно від форми договору (договір з індивідуальним споживачем або договору про закупівлю послуг по самостійним об’єктам)  та виду закупівлі послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена закупівля або переговорна процедура), відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦКУ, ч.4 ст. 40 Закону, до початку здійснення закупівлі споживач зобов’язаний узгодити із ПрАТ «АК «Київводоканал» усі істотні умови по договору (предмет закупівлі, період надання послуг, обсяги, орієнтовну вартість ціни договору на бюджетний рік). Досягнення сторонами домовленості щодо істотних умов оформляється Протоколом переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водопостачання та Протоколом переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водовідведення.

 

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УКЛАДЕННЯ ВИЩЕВКАЗАНИХ ДОГОВОРІВ:

 

  1. Протокол  переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водопостачання (заповнюється у 2-х екземплярах на кожний об’єкт окремо. 1 екземпляр  для Учасника закупівлі та 1 екземпляр для Замовника закупівлі)  (завантажити бланк для заповнення);
  2. Протокол  переговорів та попереднього узгодження закупівлі послуг з централізованого водовідведення (заповнюється у 2-х екземплярах на кожний об’єкт окремо. 1 екземпляр  для Учасника закупівлі та 1 екземпляр для Замовника закупівлі) (завантажити бланк для заповнення);
  3. Заява про укладення договору (заповнюється у 2-х екземплярах на кожний об’єкт окремо. 1 екземпляр  для укладення договору на централізоване водопостачання та 1 екземпляр - на централізоване водовідведення)  (завантажити бланк для заповнення);
  4. Характеристика об’єктів водоспоживання та вузлів обліку води (заповнюється на кожний об’єкт окремо у 4-х екземплярах: 2 екземпляри  для укладення договору на централізоване водопостачання та 2 екземпляри - на централізоване водовідведення) (завантажити бланк для заповнення);

 

Разом із заповненими бланками необхідно надати наступні документи:

 

  1. Копія правовстановлюючого документа щодо права власності або користування на об’єкт водоспоживання (витяг реєстру прав власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди або управління, тощо);
  2. Копія статуту юридичної особи та положення структурного підрозділу (якщо договір укладається структурним підрозділом від імені юридичної особи), довіреності на право підписання договору (якщо повноваження не визначено статутом, положенням юридичної особи чи іншим документом), а також довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
  3. Довіреність від юридичної особи на фізичну особу на право отримувати, надавати, оформляти відповідні документи для укладення договору з ПрАТ «АК «Київводоканал»;
  4. Довідка з державного казначейства, про наявність діючого відкритого розрахункового рахунку, що вказується юридичною особою у договорі для здійснення розрахунків, а також довідка з казначейства з інформацією про те з якого бюджету фінансується юридична особа, яка укладає договір;
  5. Копія паспорта виробника на нові встановлені/замінені прилади обліку, за наявності – свідоцтво про повірку. Копія сертифіката перевірки типу та копія сертифіката відповідності або копія Сертифіката перевірки типу та копія Сертифіката схвалення системи управління якістю (на кожний прилад). У разі, якщо лічильник відсутній, не повірений, не працює або втрачені документи – Ви можете звернутися до Сервісного центру Київводоканалу;
  6. Нормативний розрахунок обсягу щомісячного водоспоживання та водовідведення для визначення договірної величини;
  7. Копія акта технічного приймання водопровідних мереж (для новозбудованих/реконструйованих об’єктів);
  8. Копія акта технічного приймання каналізаційних мереж для новозбудованих/реконструйованих об’єктів);
  9. Копія акта розмежування балансової належності водопровідних мереж (для об’єктів приєднаних до міських мереж), у разі відсутності раніше оформлених актів на об’єкти або у разі необхідності внесення змін у такі акти;
  10. Копія акта розмежування балансової належності каналізаційних мереж (для об’єктів приєднаних до міських мереж), у разі відсутності раніше оформлених актів на об’єкти або у разі необхідності внесення змін у такі акти.

 

*Звертаємо увагу, що копії документів, що надаються для оформлення договірних відносин повинні бути належним чином засвідчені.

 

Бланки інших документів: 

 

З централізованого водопостачання

З централізованого водовідведення

1. Бланк узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі помісячно (згідно істотних умов договору) (завантажити бланк для заповнення);

1. Бланк узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі помісячно (згідно істотних умов договору) (завантажити бланк для заповнення);

2.ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОГОВОРІВ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

 

2.ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОГОВОРІВ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

 

3. ДЛЯ ДОГОВОРІВ ПО САМОСТІЙНИМ ОБЄКТАМ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

 

3. ДЛЯ ДОГОВОРІВ ПО САМОСТІЙНИМ ОБЄКТАМ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну ціни договору, у зв’язку із зміною тарифів на послуги (завантажити бланк для заповнення);

4.ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОГОВОРІВ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1-2 місяці до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

4.ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОГОВОРІВ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1-2 місяці до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

5. ДЛЯ ДОГОВОРІВ ПО САМОСТІЙНИМ ОБЄКТАМ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1-2 місяці до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

5.ДЛЯ ДОГОВОРІВ ПО САМОСТІЙНИМ ОБЄКТАМ

Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зменшення ціни договору за фактично спожиті послуги. Оформляється лише за 1-2 місяці до закінчення строку дії договору по факту спожитих послуг. (завантажити бланк для заповнення);

 

6.Бланк додаткової угоди до існуючих договорів про зміну назви споживача (завантажити бланк для заповнення).

Разом із додатковою угодою надаються належним чином засвідчені копії: правовстановлюючого документа; статуту юридичної особи та положення структурного підрозділу (якщо договір укладається структурним підрозділом від імені юридичної особи); довідка із ЄДРПОУ, довідка з державного казначейства, про наявність діючого відкритого розрахункового рахунку для зміни реквізитів у договорі.

7.Бланк додаткової угоди до договорів з бюджетними організаціями для реєстрації у казначействі (завантажити бланк для заповнення).

8.Бланк листа про припинення нарахувань у зв’язку із відчуженням об’єкту (завантажити бланк для заповнення);

До листа додаються засвідчені належним чином копії документів про відчуженням об’єкту (передачу або прийняття на обслуговування).