Як замовити повірку лічильника

28.06.2023
Поділитися:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 440 від 07.04.2023 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану» відновлено повірку індивідуальних вузлів обліку комунальних послуг.

 

Усі лічильники холодної води, у яких закінчився термін повірки, мають пройти повірку, яку можна замовити:

- за номером контакт-центру Київводоканал (044)202-02-02,

- у нашому сервісному центрі.

 

Нагадуємо, що згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» Ст.17 п.4 абз.5 повірка вузлів обліку (лічильників води) в квартирах здійснюється за рахунок власників таких вузлів. Періодичність повірки лічильників води встановлена Наказом Мінекономіки від 13.10.16 №1747 п.38 і поводиться кожні 4 роки.

 

Актуалізувати результати повірки лічильників можна звернувшись онлайн, надіславши скан-копії документів із зазначенням адреси проживання, через:

- чат-бот Viber,

- чат-бот Telegram,

- Skype або електронну пошту (усі контакти зібрані тут)

 

Для актуалізації потрібні:

-свідоцтво про повірку (на кожне ЗВТ),

-протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу),

- або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування.

 

У разі замовлення повірки у Київводоканалі, нашими спеціалістами виконується весь комплекс послуг з опломбуванням лічильників, внесенням інформації про повірку в білінгову систему та Централізовану систему повірки.