Контакти для дистанційного обслуговування споживачів
З будь-яких питань ви можете залишити звернення у нашому чат-боті у Viber або Telegram:
Чат-бот у «Viber» та за посиланням
|
http://tinyurl.com/pn92devj |
Чат-бот у «Telegram» за посиланням
|
https://t.me/vodokanalkiev_bot |
Паблік акаунт «Київводоканал» у «Viber» та «Telegram» |
Консультації можна отримати також у нашому контакт-центрі за номерами (044) 202-02-02 та 0-800-301-581 або через онлайн-чат в особистому кабінеті для фізичних осіб на сайті Київводоканалу за посиланням: http://my.vodokanal.kiev.ua .
Електронна адреса для загальних звернень до Товариства: general@vodokanal.kyiv.ua
Електронна адреса для звернень до Розрахункового департаменту Товариства: rd.poshta@vodokanal.kiev.ua
Наші споживачі-фізичні особи завжди можуть дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання:
- перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
- закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внести дані про нові лічильники;
- зробити заявку на опломбування/розпомбування лічильника;
- внести дані про повірку лічильника;
- передати показники квартирних приладів обліку.