Контакти для дистанційного обслуговування споживачів

З будь-яких питань ви можете залишити звернення у нашому чат-боті у Viber або Telegram:

Чат-бот у «Viber» та за посиланням

 

http://tinyurl.com/pn92devj

Чат-бот у «Telegram» за посиланням

 

https://t.me/vodokanalkiev_bot

Паблік акаунт «Київводоканал» у «Viber» та «Telegram»

QR-код або зображення

 

Консультації можна отримати також у нашому контакт-центрі за номерами (044) 202-02-02 та 0-800-301-581 або через онлайн-чат в особистому кабінеті для фізичних осіб на сайті Київводоканалу за посиланням: http://my.vodokanal.kiev.ua .

 

Електронна адреса для загальних звернень до Товариства: general@vodokanal.kyiv.ua

 

Електронна адреса для звернень до Розрахункового департаменту Товариства: rd.poshta@vodokanal.kiev.ua

 

 

Наші споживачі-фізичні особи завжди можуть дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання:

  • перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
  • закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внести дані про нові лічильники;
  • зробити заявку на опломбування/розпомбування лічильника;
  • внести дані про повірку лічильника;
  • передати показники квартирних приладів обліку.