Багатоквартирний будинок

! Звертаємо вашу увагу на те, що Цетри обслуговування споживачів укладають прямі договори з фізичними особами окрім нежитлових приміщень.

1. Для чого потрібно укладення прямого договору між Київводоканалом і мешканцем квартири?

Укладення договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг і власниками квартир передбачено Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 №1198-VII.

 

 2. Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта - пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

 

3. Як можна укласти договір? Куди звертатись для його укладення?

Подати документи для укладення прямого договору можна до одого з Центрів укладення прямих договорів Київводоканалу, або до одного з численних Центрів комунального сервісу (ЦКС).

Для укладення договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення холодної та гарячої води (з використанням внутрішньобудинкових систем), власник квартири у багатоповерховому житловому будинку або квартиронаймач може самостійно:

- підготувати копії документів (нижче вказані);

- роздрукувати та заповнити бланк заяви про укладення договору в одному примірнику та текст договору у 2-ох примірниках;

Перелік документів для укладення договору для фізичних осіб – власників або квартиронаймачів квартир у багатоквартирних будинках:

Заява про укладення договору (завантажити зразок і завантажити бланк для заповнення)

- Бланк Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

 До пакету документів на укладення договру також додаються копії паспортів лічильників холодної та гарячої води, а токож копія свідоцтва про повірку (при наявності).

1. Правовстановлюючі документи:

1.1. копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру);

1.2. копія паспорту власника (користувача) житла (1,2 сторінки та сторінка із зазначенням реєстрації);

1.3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру власника (користувача) житла;

1.4. нотаріально посвідчена довіреність про право укладання договору та паспорт довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);

2. Інші документи:

2.1. копія паспорту або свідоцтва про повірку на прилад обліку води (якщо прилад обліку встановлений);

2.2. довідка про склад сім’ї з ЖЕО (форма № 3) (для розрахунків в разі відсутності лічильника та/або оформлення пільг);

2.3. для оформлення пільг для всіх осіб, що проживають за адресою і мають право на пільгу: посвідчення на право отримання пільг, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика, свідоцтво про народження дітей, що користуються пільгами (оригінали та копії);

2.4. у разі декількох власників квартири необхідно оформити письмову згоду на укладення договору однією особою з ПАТ «АК «Київводоканал»;

2.5. у разі розділення особового рахунку по одній квартирі - оформити письмову згоду співвласника(-ів) та в цьому випадку укладається договір з кожним співвласником квартири.

Увага! В разі якщо житлово-експлуатаційна організація продовжує працювати як колективний споживач, або на підставі укладених договорів про надання послуг, умовами яких врегульовано механізм розрахунків та транспортування послуг з водопостачання і водовідведення через внутрішньобудинкові мережі, то мешканцям цих житлових будинків не потрібно звертатись в ПАТ "АК "Київводоканал" для укладення Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

 

4. Як отримати свій примірник прямого договору, якщо вже раніше надав Київводоканалу усі документи на укладення?

Документи видаються у порядку черги через Центри укладення прямих договорів.

У зв’язку з періодом реформування абонентської служби це потребує більше часу. Разом з тим, зазначений тип договору є публічною офертою, тобто, якщо Ви користуєтесь і сплачуєте за послуги, договір діє за замовчуванням.

Слідкуйте, будь ласка, за оголошеннями на Ваших будинках, а також найближчих до Вас центрах обслуговування споживачів. Як тільки договори для Вашого будинку будуть готові – Ви зможете забрати їх на місці у центрі.

 

5. Яким чином регулюються мої відносини з Київводоканалом, якщо у мене ще немає прямого договору?

Форма Договору між споживачем (мешканцем) та виконавцем послуг (Київводоканалом) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення. Тобто, навіть, якщо у Вас на руках немає паперового примірника Договору, Ви маєте такі самі права та обов’язки стосовно отримання зазначених послуг, як і усі інші споживачі, які вже отримали свої примірники договорів.

 

6. Чому так довго не віддають договір, хоча вже давно передав документи?

До 2014 року офіційно виконавцями послуг водопостачання та водовідведення перед мешканцями були ЖЕКи. Після змін у законодавстві, коли виробників послуг визнали також виконавцями, Київводоканал у досить стислі терміни повинен був сформувати абонентську службу для обслуговування понад 1 млн споживачів (раніше у підприємства офіційно їх було лише близько 30 тисяч).

Підприємство робить усе можливе, щоб якнайшвидше видати договори, на які вже подані документи, а також спростити процедуру і автоматизувати процеси оформлення нових договорів.

Просимо вибачення за тимчасові незручності та запевняємо, що навіть без паперового примірника на руках, усі умови публічного договору діють за замовчуванням, а отже мешканець зберігає усі права отримання послуги водопостачання та водовідведення.

Усі дані будуть у порядку чергу внесені до системи у порядку черги, а інформація по особовим рахункам – відкоригована.

 

7. Чи може інша особа, крім власника квартири, подати документи для укладення прямого договору від його імені?

Так, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

 

8. Разом з документами на укладення договору подавали інформацію про встановлені лічильники, однак досі нарахування здійснюються за нормативом/загально будинковим лічильником

Після внесення у порядку черги Ваших даних у систему, нарахування будуть  відкориговані згідно з Вашими даними, а за попередній період здійснено перерахунок.


 

Заповнити заявку на укладення договору он-лайн

Для економії Вашого часу, Ви маєте можливість відправити документи для укладення договору в електронному вигляді для попередньої підготовки проекту договору. В такому разі, при готовності договору Вам буде надіслано відповідне повідомлення про можливість його під'їхати та забрати його у будь-якому Центрі Обслуговання Споживачів. Для цього, заповніть будь-ласка форму нижче та прикріпіть скан-копії наступних документів:

1. Правовстановлюючі документи:

1.1. копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру);

1.2. копія паспорту власника (користувача) житла (1,2 сторінки та сторінка із зазначенням реєстрації);

1.3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру власника (користувача) житла; 

1.4. нотаріально посвідчена довіреність про право укладання договору та паспорт довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);

2. Інші документи: 

2.1. копія паспорту або свідоцтва про повірку на прилад обліку води (якщо прилад обліку встановлений);

2.2. для оформлення пільг для всіх осіб, що проживають за адресою і мають право на пільгу: посвідчення на право отримання пільг, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика, свідоцтво про народження дітей, що користуються пільгами (оригінали та копії);

2.3. у разі декількох власників квартири необхідно оформити письмову згоду на укладення договору однією особою з ПАТ «АК «Київводоканал»;

2.4. у разі розділення особового рахунку по одній квартирі - оформити письмову згоду співвласника(-ів) та в цьому випадку укладається договір з кожним співвласником квартири.