Постачання електричної енергії споживачам
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Перехід України до ринкової економіки зумовив демонополізацію більшості ринків. Не виключенням став і ринок електроенергії, який дає право самостійно вибрати постачальника електроенергії. ПрАТ "АК "Київводоканал" має ліцензію на постачання електричної енергії споживачу, що відповідає всім вимогам законодавства для постачання електричної енергії самостійно.
Ми пропонуємо якісне обслуговування та постачання електричної енергії за вільними конкурентними цінами.
Ми гарантуємо надійне безперебійне постачання електричної енергії і якісне обслуговування відповідно до діючої нормативної бази.
Нашою метою є створення взаємовигідних та партнерських стосунків Постачальника електричної енергії та Споживача.
Показники якості надання послуг з електропостачання, порядок та розмір компенсації за недотримання показників якості електропостачання, визначені Регулятором:
Моніторинг дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів.
Загальний порядок зняття показів засобів вимірювання та оплати спожитої електричної енергії.
Рахунок електричної енергії . Приклад-роз’яснення рахунку за електричну енергію.
Порядок зміни електропостачальника
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів електропостачальника
Порядок відключення/відновлення електроживлення споживача
Рекомендації щодо енергозбереження
Джерела надходження енергії
Переваги ефективного кінцевого використання енергії споживачами
СПІВПРАЦЯ
Для співпраці з нами необхідно надати :
- Наступну інформацію:
- Інформація про величину про величину приєднаної потужності;
- Місячні обсяги споживання електричної енергії (за класами напруги) – за останній рік (Довідка про договірні обсяги споживання електричної енергії; Графік прогнозованих обсягів споживання електроенергії);
- Наявність лічильників електричної енергії у точках обліку з максимальним місячним споживанням активної електричної енергії понад 50 тис. еВт. Год. Якщо такі засоби обліку відсутні, просимо повідомити кількість лічильників, що мають бути встановлені для виконання визначеної вище вимоги, або стан впровадження ЛУЗОД або АСКОЕ;
- Інформація щодо графіків навантаження погодинні обсяги споживання електричної енергії за останні календарні три місяці роботи підприємства (у разі наявності ЛУЗОД або АСКОЕ), або графіки навантаження зимового та літнього режимних днів.
- Укласти договір про надання послуг з розподілу електричної енергії з ОСР чи ОСП
- Надати ЗАЯВУ-ПРИЄДНАННЯ до договору постачання електричної енергії на умовах Комерційної пропозиції.
ДОГОВІР НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
ТИПОВИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії
ЗАЯВА ПРИЄДНАННЯ ДО ДОГОВОРУ ПРО ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ СПОЖИВАЧУ
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ (Ціна на електричну енергію)
НОРМАТИВНА БАЗА
Загальне законодавтво
1. ЗАКОН УКРАЇНИ Про доступ до публічної інформації
2. ЗАКОН УКРАЇНИ Про ліцензування видів господарської діяльності
3. ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних
4. ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
5. ЗАКОН УКРАЇНИ Про ціни і ціноутворення
6. Кодекс законів про працю України
Закони з постачання електричної енергії
8. ЗАКОН УКРАЇНИ Про ринок електричної енергії
11. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №307 "Правила ринку"
13. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №309 "Про затвердження Кодексу системи передачі"
14. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу"
17. ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"
Контактні дані кол-центрів електропостачальника та операторів системи розподілу
ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ
Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдається, ми докладемо усіх можливих зусиль лдя пошуку вирішення спору шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів споживач має правозвернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор), відповідно до статті 21 Закоку України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», та/або передати спір на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.
Якщо у вас виникли питання до фахівців, або ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка ви можете зв'язатися з нами: e-mail: KVK-energy@vodokanal.kiev.ua
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
– вказати повну назву Споживача відповідно до установчих документів, юридичну адресу, телефон;
– викладіть суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
– письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В залежності від виявленної події, які становлять загрозу електробезпеці людей, пожежі або можуть призвести до системних збоїв у роботі енергетичного обладнання чи аварій необхідно негайно повідомити за допомогою засобів зв’язку підрозділ цивільного захисту, пожежної безпеки, диспетчера району КЕМ, чергового диспетчера енергодиспетчерської ПрАТ "АК "Київводоканал" за телефоном: +38(067)233-97-24, центр обслуговування споживачів за телефоном: +38(044)541-97-90,
Кол-центр для обслуговування споживачів:
- (044) 541-97-90
- (044) 541-94-91
Е-mail: KVK-energy@vodokanal.kiev.ua;
Контакти:
Адреса ПрАТ «АК» Київводоканал»:
- юридична адреса: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А
- фізична адреса: 02125, м. Київ, проспект Алішера Навої, буд. 1
Телефони:
- (044) 541-94-61
Електронна адреса:
Е-mail: KVK-energy@vodokanal.kiev.ua;
Режим роботи:
Пн-Пт 8.00-17.00
Перерва: Пн-Пт 12:00-13:00
Вихідні дні: субота та неділя