Сервісний центр лічильників
Шановні споживачі! Для переходу одразу у Сервісний центр натисніть сюди.
Як обробляються заявки на нашому сайті?
- Після оформлення замовлення, на вашу електронну адресу автоматично надійде номер заявки.
- Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.
- Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.
Куди можна звернутись, у разі виникнення додаткових питань при оформленні заявок на повірку?
- За номерами 044-277-20-33; 044-277-20-53.
- За номером 067-404-25-48, якщо заявка оформлена на сайті.
Вартість послуг:
Вид послуги |
Кількість, шт. |
Вартість, грн з ПДВ |
Повірка лічильника за умови самостійної доставки |
15 |
244,64 |
Повірка лічильника без демонтажу |
15 |
500,00 |
Повірка приладів обліку холодної води відбувається на сучасних проливних установках. Використовується комп’ютерна програма, призначена для адміністрування наданих послуг, що мінімізує людський фактор впливу на результати повірки приладів. За результатами повірки буде видано свідоцтво встановленої форми ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ". Перед проведенням повірки прилади проходять підготовчий етап: очищення від бруду, промивка внутрішньої частини від нальоту, при технічній можливості – регулювання (для приведення приладу у відповідність метрологічним характеристикам).
Увага! Лічильники приймаються в чистому вигляді за умови збереження цілісності корпусу. Лічильники повинні бути без навісного обладнання. Замовити дану послугу можна за адресою вул. Електротехнічна, 16, каб. 104.
(виконання робіт в одній квартирі)
Вид послуги |
Кількість, шт. |
Вартість, грн з ПДВ |
Демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування, опломбування, лічильника Ø 15 мм, внесення інформації |
1 |
872.45 |
Переваги виконання робіт спеціалістами сервісного центру Київводоканалу:
- роботи виконують кваліфіковані фахівці;
- складається акт виконаних робіт, що дає гарантію виконання (на це має право лише спеціалізована організація);
- виконується весь спектр послуг (демонтаж, монтаж, опломбування);
- не потрібно додатково звертатися за послугою опломбування;
- внесення інформації про повірку або заміну лічильника в Централізовану систем повірки лічильників та в білінгову систему Київводоканалу відбувається протягом 2 днів;
- у разі замовлення повного пакета послуг, якщо засіб обліку признано непридатним для подальшого використання гарантуємо безкоштовне встановлення придбаного Вами лічильника води (за бажанням споживача надаємо документи на укладання договору).
Вартість послуг:
(виконання робіт в одній квартирі)
Вид послуги |
Кількість, шт. |
Вартість, грн з ПДВ |
Заміна з опломбуванням та внесенням в білінг лічильника Ø 15 мм (без вартості лічильника) |
1 |
587,30 |
Переваги виконання робіт спеціалістами сервісного центру Київводоканалу»:
- роботи виконують кваліфіковані фахівці;
- складається акт виконаних робіт, що дає гарантію виконання (на це має право лише спеціалізована організація);
- виконується весь спектр послуг (демонтаж, монтаж, опломбування);
- не потрібно додатково звертатися за послугою опломбування;
- внесення інформації про повірку або заміну лічильника в Централізовану систем повірки лічильників та в білінгову систему Київводоканалу відбувається протягом 2 днів;
- за бажанням споживача надаємо документи на укладання договору.
Вартість послуг:
Вид послуги |
Кількість, шт. |
Вартість, грн з ПДВ |
Монтаж водомірних вузлів (матеріал замовника) |
1 |
3 921,55 |
Переваги виконання робіт спеціалістами сервісного центру Київводоканалу:
- роботи виконують кваліфіковані фахівці;
- складається акт виконаних робіт, що дає гарантію виконання (на це має право лише спеціалізована організація);
- виконується весь спектр послуг (демонтаж, монтаж, опломбування);
- не потрібно додатково звертатися за послугою опломбування;
- внесення інформації про повірку або заміну лічильника в Централізовану систем повірки лічильників та в білінгову систему Київводоканалу відбувається протягом 2 днів;
- за бажанням споживача надаємо документи на укладання договору.
Графік роботи сервісного центру:
- прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:00;
- отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:00. Обідня перерва з 12:00 до 12:45.
Замовити будь-яку послугу:
- подати заявку на сайті Сервісного центру Київводоканалу (https://service.vodokanal.kiev.ua)
- написати заяву особисто за адресою вул. Електротехнічна, 16, каб. 117 (перше віконце);
- зателефонувати до контактного центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02.
- зателефонувати за номерами (044) 277-20-33, (044) 277-20-53, (044) 277-21-81
- відправити заявку через чат-боти
Viber: http://tinyurl.com/pn92devj
Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot