Контакти
Контакти "Київводоканалу"
Телефони Диспетчерської аварійної служби:
- Для дзвінків з мобільного (цілодобово): (044) 200-73-01
- ㅤ
- Для дзвінків зі стаціонарних (цілодобово): 15-81
Електронна адреса для звернень до Товариства:
- Загальна: general@vodokanal.kyiv.ua
Телефони Контактного центру:
Контакти для дистанційного обслуговування споживачів:
ㅤ
- «Онлайн-чат» в «Особистому кабінеті»: http://my.vodokanal.kiev.ua
- Чат-бот у «Viber»: http://tinyurl.com/pn92devj
- Чат-бот у «Telegram»: https://t.me/vodokanalkiev_bot
- Паблік акаунт «Київводоканал»: у «Viber» та «Telegram»
ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ ДО ПІДРОЗДІЛІВ ЗА НАПРЯМКАМИ ДІЯЛЬНОСТІ
ㅤ
Розрахунковий департамент (загальні питання):
ДОГОВІРНИЙ ВІДДІЛ
ㅤ
- Питання укладення та впорядкування договірних відносин з Товариством юридичних осіб на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення: RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com
- ㅤ
- «Єдине вікно», прийом та видача первинної документації: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com
Сервісний центр (питання встановлення, обслуговування та повірки засобів обліку):
ㅤ
Юридичний відділ (питання претензійно-позовної діяльності та укладення договорів розтермінування заборгованості):
ㅤ
УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ З ПИТАНЬ НАРАХУВАНЬ ТА УТОЧНЕННЯ ДАНИХ
ㅤ
- Центр обслуговування споживачів юридичних осіб №1: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com
- ㅤ
- Центр обслуговування споживачів юридичних осіб №2: COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com
Управління по роботі з фізичними особами (мешканцями багатоквартирних будинків та приватним сектором) з питань нарахувань та уточнення даних:
ㅤ
ШАНОВНИЙ ВІДВІДУВАЧУ САЙТУ!
ㅤ
Інформуємо вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
ㅤ
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
ㅤ
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
ㅤ
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
ㅤ
Документ, викладений громадянином в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Зазвичай опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані із застосуванням електронного цифрового підпису.
ㅤ
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.