Кабінет юридичних осіб

Особистий кабінет Київводоканалу для юридичних осіб – споживачів послуг– це безкоштовний веб-сервіс, що надає можливість уповноваженому представнику Вашої компанії отримати доступ до даних про фактичне споживання послуг. Основні переваги такого веб-сервісу:

1.  Зручність — питання, для розв’язання яких раніше потрібно було звертатися до Центрів обслуговування споживачів, Ви можете вирішити в Особистому кабінеті.

2.  Безпечність — процедура реєстрації виключає можливість отримання сторонніми особами доступу до інформації Вашого підприємства.

3.  Доступність — потрібну інформацію за Вашим особовим рахунком Ви можете переглянути через інтернет з будь-якого місця. Особистий кабінет доступний цілодобово.

В Особистому кабінеті Ви можете:

–   Вносити та переглядати показання Ваших приладів обліку;

–   Переглядати та контролювати нарахування за спожиті послуги;

–   Формувати рахунки та акти наданих послуг;

–   Перевіряти правильність реквізитів Вашої компанії, зазначених у білінговій базі даних Київводоканалу;

–   Ознайомлюватись з діючими тарифами;

–   Першим отримувати актуальну інформацію від водопостачальника.

 

 Увійти в кабінет

 

Як зареєструватися в Особистому кабінеті?

Для реєстрації в Особистому кабінеті необхідно:

1.  Укласти додаткову угоду з Розрахунковим департаментом ПрАТ «АК «Київводоканал», та отримати власний логін і пароль. 

Бланк додаткової угоди (завантажити).

2.  Отримати власний логін і реєстраційний пароль, що видається Вам після оформлення додаткової угоди у Центрах обслуговування за адресами:

Центр обслуговування споживачів №1 (м. Київ, вул. Лейпцизька, 1А);

Центр обслуговування споживачів №2 (м. Київ, вул. Електротехнічна, 16А).

3.  Змінити отриманий Вами реєстраційний пароль на будь-який, відомий тільки Вам. Пароль — це секретне слово, яке Ви обираєте самостійно. Звертайте увагу які літери Ви використовуєте — великі або маленькі. Регістр літер має значення для входу в Особистий кабінет.

Після зміни паролю буде завершено процедуру реєстрації.

Якщо у Вас виникли питання щодо реєстрації, було втрачено реєстраційні дані або необхідно отримати відповіді на інші питання користування Особистим кабінетом, Ви можете звернутись до нашого онлайн-чату, що розміщений внизу цієї сторінки.