Кабінет юридичних осіб
Особистий кабінет Київводоканалу для юридичних осіб – споживачів послуг– це безкоштовний веб-сервіс, що надає можливість уповноваженому представнику Вашої компанії отримати доступ до даних про фактичне споживання послуг. Основні переваги такого веб-сервісу:
1. Зручність — питання, для розв’язання яких раніше потрібно було звертатися до Центрів обслуговування споживачів, Ви можете вирішити в Особистому кабінеті.
2. Безпечність — процедура реєстрації виключає можливість отримання сторонніми особами доступу до інформації Вашого підприємства.
3. Доступність — потрібну інформацію за Вашим особовим рахунком Ви можете переглянути через інтернет з будь-якого місця. Особистий кабінет доступний цілодобово.
В Особистому кабінеті Ви можете:
– Вносити та переглядати показання Ваших приладів обліку;
– Переглядати та контролювати нарахування за спожиті послуги;
– Формувати рахунки та акти наданих послуг;
– Перевіряти правильність реквізитів Вашої компанії, зазначених у білінговій базі даних Київводоканалу;
– Ознайомлюватись з діючими тарифами;
– Першим отримувати актуальну інформацію від водопостачальника.
Як зареєструватися в Особистому кабінеті?
Для реєстрації в Особистому кабінеті необхідно:
1. Укласти додаткову угоду з Розрахунковим департаментом ПрАТ «АК «Київводоканал», та отримати власний логін і пароль.
Бланк додаткової угоди (завантажити).
2. Отримати власний логін і реєстраційний пароль, що видається Вам після оформлення додаткової угоди у Центрах обслуговування за адресами:
Центр обслуговування споживачів №1 (м. Київ, вул. Лейпцизька, 1А);
Центр обслуговування споживачів №2 (м. Київ, вул. Електротехнічна, 16А).
3. Змінити отриманий Вами реєстраційний пароль на будь-який, відомий тільки Вам. Пароль — це секретне слово, яке Ви обираєте самостійно. Звертайте увагу які літери Ви використовуєте — великі або маленькі. Регістр літер має значення для входу в Особистий кабінет.
Після зміни паролю буде завершено процедуру реєстрації.
Якщо у Вас виникли питання щодо реєстрації, було втрачено реєстраційні дані або необхідно отримати відповіді на інші питання користування Особистим кабінетом, Ви можете звернутись до нашого онлайн-чату, що розміщений внизу цієї сторінки.