Погодження паспорта водного господарства

Паспорт водного господарства (ПВГ) – це документ, що містить відомості про системи водопостачання і водовідведення  підприємства  з  характеристикою  їх технічних параметрів і  фактичного стану на момент складання паспорта.  

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ УСПІШНОГО ПОГОДЖЕННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА

  1. Нормативний розрахунок водоспоживання та водовідведення на поточний рік, погоджений відповідним органом.
  2. Отримати Акт розмежування балансової належності каналізаційних мереж.  Для цього зверніться до Департаменту експлуатації каналізаційного господарства Київводоканалу (ДЕКГ), що знаходиться за адресою: м. Київ, просп.. Алішера Навої, 1, тел.. (044) 541-94-17. або в Центр обслуговування юридичних осіб за адресою: м. Київ, вул.. Лейпцизька, 1-А. тел..(044) 200-73-43.
  3. Погодити місце розташування Контрольних колодязів на Генплані (масштаб 1:500). Для цього зверніться до ДЕКГ з оригіналом акта розмежування каналізаційних мереж та 2-ма екземплярами Генерального плану (М. 1:500), для позначення місця розташування контрольних колодязів.
  4. Підготувати пакет документів, який входить у паспорт водного господарства (щоб скачати шаблон, натисніть на назву документа).
5. Затвердити кожен бланк, що входить до ПВГ, підписом керівника Вашого підприємства та мокрою печаткою.

ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТА АБОНЕНТА

Для  оформлення ПВГ наш фахівець повенен виїхати на ваш об'єкт для обстеження. Під час його візиту вам потрібно забезпечити наявність таких документів: 

  • засвідчені копії правовстановлюючих документів на об’єкт Абонента;
  • засвідчені копії Статуту та інші документи, в яких містяться відомості про основні види економічної діяльності Абонента:
  • засвідчена копія довідки ЄДРПОУ, засвідчена підписом керівника або представником Абонента, або уповноваженою на це особою та скріплена печаткою (за наявності);
  • засвідчена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією щодо керівників Абонента та видів діяльності Абонента.
  • Дані щодо видів діяльності Абонента  згідно класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД) повинні містити ознаки належності цієї діяльності  до відповідних галузей (освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, телебачення, радіомовлення, видавничої справи; санаторно-курортні заклади, будинки і табори відпочинку, профілакторії) на об’єкті соціально-культурного призначення.
  • Інформацію про відсутність на об’єкті Абонента орендарів або інших осіб, що скидають стічні води технологічного та/або не побутового походження. Ця інформація перевіряється ДЕН під час проведення обстеження об’єкта Абонента та фіксується в Акті обстеження об’єкту, що скидає стічні води у міську каналізаційну мережу відповідно до Правил приймання;
  • Копію Акту розмежування балансової належності та експлуатаційної водопровідних і каналізаційних мереж, що знаходяться на балансі Абонента, за винятком Абонентів, які не підключені до мереж  централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Копію Акту обстеження об’єкту Абонента (за необхідності - комплексного), який містить відомості про приєднання та скид стічних вод Абонента у міську каналізаційну мережу або скид у мережу основного Абонента;
  • Технічні умови на каналізування об’єкта Абонента та Акт технічного приймання каналізації (за наявності);
    Висновки моніторингового контролю за якістю стічних вод, що скидаються Абонентом, режимом та обсягами  скидання (за ініціативою ДЕН);
  • Інші документи щодо водоспоживання та водовідведення об’єкта Абонента, які обґрунтовано можуть підтверджувати характер стічних вод Абонента.

 

Тут можна завантажити перелік всіх документів для виходу інженера на обстеження.

Абонентам, які є об’єктами соціально-культурного призначення та/або не є баласнсоутримувачами каналізаційних мереж, звертатися за тел. 277-20-50 - Буніч Тетяна Анатоліївна.

 

ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ТА СТРОК ДІЇ ПВГ

Термін розгляду документів – 1  місяць (за умови відсутності помилок та потреби внесення правок в бланках до ПВГ). 

Після погодження Паспорта водного господарства, відповідальний інженер по району повідомить вам про готовність ПВГ до видачі. Представнику Абонента потрібно буде звернутися з довіреністю за місцем подання для отримання свого екземпляра ПВГ, та подачі заявки для отримання Умов на скид.

Паспорт дійсний протягом  усього періоду діяльності, за відсутності змін у водовідведенні об'єкту.

 

Переоформлення ПВГ необхідне у разі:

  • зміни власника об'єкта;
  • передачі з балансу на баланс будівель та мереж;
  • змін технологічних процесів;
  • збільшення об'ємів водовідведення  більше ніж на 30%;
  • виконання будівельних робіт на території об'єкта.

 

ВАЖЛИВО! У разі змін кількісного та (або) якісного складу стічних вод підприємства та (або) його субабонентів, технологічних режимів роботи, а також будь-яких інших змін, які стосуються  роботи систем водопостачання та водовідведення підприємства, потрібно, повідомляти Київводоканал у 7-денний строк.

 

Звертаємо увагу, на те що з 01.04.2024 приймання документів та їх видача (Договір на нормативно чисті води; Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію; Договір на проведення контролю стічних вод; Договір на реструктуризацію боргу; Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту; Лист на перенесення/надання термінів; Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження; Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення; Наднормативний договір; Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ; Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…) здійснюються винятково:

- через особистий кабінет для юридичних осіб та сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online);

- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 1 (ЦОС № 1) за адресою: вул. Лейпцизька, 1-А, 1 поверх: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». Відповідальна особа ЦОС № 1 надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми і допомагає/проводить консультацію у процесі їх завантаження до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ЕЦП абонента.

- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 2 за адресою: вул. Електротехнічна, 16, 1 поверх, кабінет 117, вікно № 1: понеділок-четвер з 8:00 до 16:40, п’ятниця з 8:00 до 15:40 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». У разі якщо абонент хоче подати документи через кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy», відповідальна особа від департаменту екологічного нагляду надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми та допомагає/проводить консультацію у процесі завантаження їх до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ ЕЦП абонента.

Примітка* документи надіслані через електронну пошту чи залишені в скриньці на першому поверсі чи підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/електронним цифровим підписом (ЕЦП) іншою особою, або іншим підприємством реєструватися не будуть.