Погодження паспорта водного господарства
Паспорт водного господарства (ПВГ) – це документ, що містить відомості про системи водопостачання і водовідведення підприємства з характеристикою їх технічних параметрів і фактичного стану на момент складання паспорта.
ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ УСПІШНОГО ПОГОДЖЕННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
- Нормативний розрахунок водоспоживання та водовідведення на поточний рік, погоджений відповідним органом.
- Отримати Акт розмежування балансової належності каналізаційних мереж. Для цього зверніться до Департаменту експлуатації каналізаційного господарства Київводоканалу (ДЕКГ), що знаходиться за адресою: м. Київ, просп.. Алішера Навої, 1, тел.. (044) 541-94-17. або в Центр обслуговування юридичних осіб за адресою: м. Київ, вул.. Лейпцизька, 1-А. тел..(044) 200-73-43.
- Погодити місце розташування Контрольних колодязів на Генплані (масштаб 1:500). Для цього зверніться до ДЕКГ з оригіналом акта розмежування каналізаційних мереж та 2-ма екземплярами Генерального плану (М. 1:500), для позначення місця розташування контрольних колодязів.
- Підготувати пакет документів, який входить у паспорт водного господарства (щоб скачати шаблон, натисніть на назву документа).
- Титульний лист ПВГ
- Загальні відомості про Абонента
- Пояснювальна записка
- Договір на надання послуг з водопостачання та водовідведення
- Права та обов'язки Товариства і Споживача (обов'язково до заповнення!)
- Перелік орендарів та/або субабонентів
- Нормативний розрахунок водоспоживання та водовідведення
- Форма розшифровки об’ємів стічних вод
- Баланс водоспоживання та водовідведення
- Відомості про локальні загальнозаводські очисні споруди
- Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності каналізаційних мереж
- Генплан (М 1:500) із зазначенням випусків та контрольних колодязів.
ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТА АБОНЕНТА
Для оформлення ПВГ наш фахівець повенен виїхати на ваш об'єкт для обстеження. Під час його візиту вам потрібно забезпечити наявність таких документів:
- засвідчені копії правовстановлюючих документів на об’єкт Абонента;
- засвідчені копії Статуту та інші документи, в яких містяться відомості про основні види економічної діяльності Абонента:
- засвідчена копія довідки ЄДРПОУ, засвідчена підписом керівника або представником Абонента, або уповноваженою на це особою та скріплена печаткою (за наявності);
- засвідчена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією щодо керівників Абонента та видів діяльності Абонента.
- Дані щодо видів діяльності Абонента згідно класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД) повинні містити ознаки належності цієї діяльності до відповідних галузей (освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, туризму, мистецтва і преси, телебачення, радіомовлення, видавничої справи; санаторно-курортні заклади, будинки і табори відпочинку, профілакторії) на об’єкті соціально-культурного призначення.
- Інформацію про відсутність на об’єкті Абонента орендарів або інших осіб, що скидають стічні води технологічного та/або не побутового походження. Ця інформація перевіряється ДЕН під час проведення обстеження об’єкта Абонента та фіксується в Акті обстеження об’єкту, що скидає стічні води у міську каналізаційну мережу відповідно до Правил приймання;
- Копію Акту розмежування балансової належності та експлуатаційної водопровідних і каналізаційних мереж, що знаходяться на балансі Абонента, за винятком Абонентів, які не підключені до мереж централізованого водопостачання та водовідведення;
- Копію Акту обстеження об’єкту Абонента (за необхідності - комплексного), який містить відомості про приєднання та скид стічних вод Абонента у міську каналізаційну мережу або скид у мережу основного Абонента;
- Технічні умови на каналізування об’єкта Абонента та Акт технічного приймання каналізації (за наявності);
Висновки моніторингового контролю за якістю стічних вод, що скидаються Абонентом, режимом та обсягами скидання (за ініціативою ДЕН); - Інші документи щодо водоспоживання та водовідведення об’єкта Абонента, які обґрунтовано можуть підтверджувати характер стічних вод Абонента.
Тут можна завантажити перелік всіх документів для виходу інженера на обстеження.
Абонентам, які є об’єктами соціально-культурного призначення та/або не є баласнсоутримувачами каналізаційних мереж, звертатися за тел. 277-20-50 - Буніч Тетяна Анатоліївна.
ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ТА СТРОК ДІЇ ПВГ
Термін розгляду документів – 1 місяць (за умови відсутності помилок та потреби внесення правок в бланках до ПВГ).
Після погодження Паспорта водного господарства, відповідальний інженер по району повідомить вам про готовність ПВГ до видачі. Представнику Абонента потрібно буде звернутися з довіреністю за місцем подання для отримання свого екземпляра ПВГ, та подачі заявки для отримання Умов на скид.
Паспорт дійсний протягом усього періоду діяльності, за відсутності змін у водовідведенні об'єкту.
Переоформлення ПВГ необхідне у разі:
- зміни власника об'єкта;
- передачі з балансу на баланс будівель та мереж;
- змін технологічних процесів;
- збільшення об'ємів водовідведення більше ніж на 30%;
- виконання будівельних робіт на території об'єкта.
ВАЖЛИВО! У разі змін кількісного та (або) якісного складу стічних вод підприємства та (або) його субабонентів, технологічних режимів роботи, а також будь-яких інших змін, які стосуються роботи систем водопостачання та водовідведення підприємства, потрібно, повідомляти Київводоканал у 7-денний строк.
Звертаємо увагу, на те що з 01.04.2024 приймання документів та їх видача (Договір на нормативно чисті води; Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію; Договір на проведення контролю стічних вод; Договір на реструктуризацію боргу; Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту; Лист на перенесення/надання термінів; Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження; Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення; Наднормативний договір; Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ; Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…) здійснюються винятково:
- через особистий кабінет для юридичних осіб та сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online);
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 1 (ЦОС № 1) за адресою: вул. Лейпцизька, 1-А, 1 поверх: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». Відповідальна особа ЦОС № 1 надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми і допомагає/проводить консультацію у процесі їх завантаження до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ЕЦП абонента.
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 2 за адресою: вул. Електротехнічна, 16, 1 поверх, кабінет 117, вікно № 1: понеділок-четвер з 8:00 до 16:40, п’ятниця з 8:00 до 15:40 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». У разі якщо абонент хоче подати документи через кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy», відповідальна особа від департаменту екологічного нагляду надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми та допомагає/проводить консультацію у процесі завантаження їх до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ ЕЦП абонента.
Примітка* документи надіслані через електронну пошту чи залишені в скриньці на першому поверсі чи підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/електронним цифровим підписом (ЕЦП) іншою особою, або іншим підприємством реєструватися не будуть.