Як отримати умови на скид
ДЛЯ ОТРИМАННЯ УМОВ НА СКИД спершу потрібно узгодити паспорт водного господарства, а потім подати письмовий запит та додати документи, згідно п.2.4 Правил приймання стічних вод:
- Акти виконаних робіт прочистки каналізації – 1 раз на рік (абонентам, у яких ведеться приготування їжі - 2 рази на рік);
- Результати хімічних аналізів стічних вод абонента за рік;
- Акти утилізації небезпечних відходів з очисних систем абонента.
За цим посиланням Ви можете переглянути інформацію щодо продовження терміну дії оформлених Умов на скид за минулий рік.
Ви також можете отримати інформацію щодо оформлення Умов на скид стічних вод в телефонному режимі! у понеділок і середу з 8:30 до 16:30 та у п’ятницю — з 9:00 до 15:00.
Звертаємо Вашу УВАГУ!!! У Департаменті екологічного нагляду почастішали випадки надання абонентами документів (актів виконаних робіт про відновлення пропускної здатності трубопроводів каналізаційної мережі; хімічних аналізів стічних вод; нормативних розрахунків водоспоживання та водовідведення, актів про утилізацію небезпечних відходів з жироуловлювачів або очисних споруд автомийки) відомості, яких викликають обґрунтовані сумніви в їх достовірності та можуть слугувати підставою для скерування повідомлення про можливе їх підроблення. Підроблення документів та їх використання тягнуть за собою юридичну відповідальність.
З метою уникнення непорозумінь в процесі отримання/подовження Умов на скид стічних вод, та нарахування підвищеного тарифу за надані послуги водовідведення, рекомендуємо надавати зі сторони споживача належним чином завірені копії вищезгаданих документів.
ПЕРЕВІРИТИ НАЯВНІСТЬ ГОТОВИХ УМОВ НА СКИД можна за посиланням або за телефоном (044) 277-20-50 (51).
ДЛЯ ОТРИМАННЯ ОРИГІНАЛУ УМОВ НА СКИД в ЦОС №1 необхідно попередньо зателефонувати до відповідального інженера по району та повідомити про свої наміри отримати Умови в Центрі обслуговування за адресою вул. Лейпцизька, 1-А. Оригінал Умов на скид буде передано наступного дня для проведення видачі.
п/н |
Район |
Відповідальний інженер |
Телефон |
Мобільний |
(по факт.адресі) |
телефон |
|||
1 |
Керівник відділу |
Слюсар Ніна Миколаївна |
277-20-47 |
067-404-36-68 |
2 |
Шевченківський |
Бащун Наталія Володимирівна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
3 |
Печерський |
Ніколова Жанна Володимирівна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
4 |
Подільський |
Ковальчук Тетяна Анатоліївна |
277-20-47 (51) |
067-404-36-68 |
5 |
Оболонський |
Буніч Тетяна Анатоліївна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
6 |
Святошинський |
Бондар Євген Юрійович |
277-20-47 (51) |
067-404-36-68 |
7 |
Солом’янський |
Буніч Тетяна Анатоліївна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
8 |
Голосіївський |
Ленчик Ганна Сергіївна |
277-20-47 (51) |
067-404-36-68 |
9 |
Деснянський |
Сова Інна Олександрівна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
10 |
Дніпровський |
Сова Інна Олександрівна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
11 |
Дарницький |
Цибенко Ольга Сергіївна |
277-20-48 (50) |
067-239-08-93 |
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Звертаємо увагу, на те що з 01.04.2024 приймання документів та їх видача (Договір на нормативно чисті води; Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію; Договір на проведення контролю стічних вод; Договір на реструктуризацію боргу; Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту; Лист на перенесення/надання термінів; Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження; Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення, та не потрібності Умов на скид; Наднормативний договір; Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ; Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…) здійснюються винятково:
- через особистий кабінет для юридичних осіб та сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online);
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 1 (ЦОС № 1) за адресою: вул. Лейпцизька, 1-А, 1 поверх: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». Відповідальна особа ЦОС № 1 надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми і допомагає/проводить консультацію у процесі їх завантаження до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ЕЦП абонента.
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 2 за адресою: вул. Електротехнічна, 16, 1 поверх, кабінет 117, вікно № 1: понеділок-четвер з 8:00 до 16:40, п’ятниця з 8:00 до 15:40 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». У разі якщо абонент хоче подати документи через кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy», відповідальна особа від департаменту екологічного нагляду надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми та допомагає/проводить консультацію у процесі завантаження їх до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ ЕЦП абонента.
Примітка*: документи, надіслані на адресу електронної пошти, залишені у скриньці на 1 поверсі чи підписані КЕП/ЕЦП іншою особою, або іншим підприємством, не будуть зареєстровані в Київводоканалі.