В особистому кабінеті для юридичних осіб оновлено сервіс «Екологія»
В особистому кабінеті для юридичних осіб працює сервіс «Екологія» в оновленому вигляді
В особистому електронному кабінеті для юридичних осіб на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Київводоканал) працює сервіс «Екологія». Наразі, натиснувши на вкладку «Екологія», абонент має можливість переглянути інформацію про всі об’єкти, щодо яких укладено з Київводоканалом договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також здійснити надсилання/отримання документів через систему електронного документообігу.
Переваги оновленого сервісу:
- прозорість роботи між споживачами та департаментом екологічного нагляду;
- надсилання/отримання документів 24/7;
- немає необхідності відвідувати центри обслуговування споживачів (не треба стояти в чергах);
- швидкий доступ до інформації в розрізі підприємства абонента в будь-який зручний час у будь-якому місці, а саме:
1. Надсилання документів через сервіс електронного документообігу юридичних осіб;
2. Отримання підписаних умов на скид стічних вод у міську каналізацію (далі – умови на скид) та паспорта водного господарства;
3. Отримання розрахункових документів (за будь-який потрібний абоненту період);
- захист інформації, адже сторонні особи не матимуть доступу до особистого кабінету.
п. 1. Надсилання документів через особистий кабінет:
Для входу в особистий кабінет абоненту потрібно:
- зайти на сайт ПрАТ «АК «Київводоканал» за посиланням: https://vodokanal.kiev.ua
- перейти у вкладку «Для компаній»:
- перейти у кабінет юридичних осіб: https://legals.vodokanal.kiev.ua/welcome
- ввести логін та пароль абонента (нагадуємо, що логін – це ЄДРПОУ/ІПН абонента).
У разі втрати пароля для входу в особистий кабінет абоненту потрібно звернутись до:
- Короп Тетяни Василівни – начальника Центру обслуговування споживачів Київводоканалу (юридичних осіб) № 7 (вул. Електротехнічна, 16, кабінет 212, номер телефону 067 328 99 43, адреса електронної пошти: rdvodokanal@gmail.com);
- начальника відділу по роботі зі споживачами департаменту екологічного нагляду Корчемної Аліси Юріївни, номери телефону: 044 277 20 47; 067 404 36 68.
У разі якщо абонент не має облікового запису, потрібно звернутись до центрів обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал»:
- Центр обслуговування споживачів № 1 (вул. Лейпцизька, 1-А, м. Київ);
‑ Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16-А, м. Київ).
Після входу в особистий кабінет абоненту необхідно обрати вкладку «Екологія», де розміщена загальна інформація по об’єкту (паспорт водного господарства, умови на скид, всі договори з Товариством, акти обстеження, протоколи хімічних аналізів, рахунки/розрахунки і сплати).
Для надсилання документів через особистий кабінет потрібно натиснути на вкладку «Подати документи»:
Наступний крок – обрати потрібний документ для подання (на цей час активні: Договір на нормативно чисті води; Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію; Договір на проведення контролю стічних вод; Договір на реструктуризацію боргу; Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту; Лист на перенесення/надання термінів; Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження; Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення; Наднормативний договір; Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ; Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…)).
Наступний крок – визначити додаткові параметри документа за типом каналізаційної мережі, та за способом використання води(Для Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ):
Наступний крок – завантаження скан-копій документів з комп’ютера або електронного носія абонента. Звертаємо увагу на те, що документи мають бути відскановані з оригіналу та об’єднані в один файл (у форматі pdf або jpg, при цьому назва файлів повинна бути простою, не містити різні символи, розмір файлів – не більше 10 МБ), для стиснення файлів пропонуємо використовувати: https://www.ilovepdf.com/uk. Завантаження файлів здійснюється через браузери «Google Chrome» та «Mozilla Firefox» і через комп’ютерну платформу «Microsoft Windows 10, 11» (платформи нижче «Microsoft Windows 8» не обслуговуються цими браузерами)
Звертаємо увагу на те, що код ЄДРПОУ/ІПН, під яким абонент увійшов до особистого кабінету, має відповідати коду ЄДРПОУ/ІПН кваліфікованого електронного підпису (КЕП)/електронного цифрового підпису (ЕЦП) (далі – КЕП/ЕЦП) абонента (тобто якщо абонент увійшов до особистого кабінету під одним логіном (кодом ЄДРПОУ/ІПН), але надсилає документи, підписані КЕП/ЕЦП іншого абонента, такі документи будуть скеровані програмою до папки «очікують підпису», отже, не надійдуть до департамент екологічного нагляду.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це аналог власноручного підпису. Його юридична сила підтверджена Законом України «Про електронний документообіг та електронні документи» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155-19#Text та https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#Text)
За посиланням: https://www.ukrstat.gov.ua/elektr_zvit/inf_akcen/centr.htm розміщено перелік кваліфікованих надавачів (акредитованих центрів сертифікації ключів), що видають ключі КЕП (станом на сьогодні їх більше 20), з активним переходом на сайт для ознайомлення з порядком видачі ключів.
Наступний крок – підписання завантажених документів КЕП/ЕЦП та надсилання до департаменту екологічного нагляду (надсилання триває близько 20 хвилин).
Надходження документів до Департаменту екологічного нагляду можна перевірити в «історії» відповідного документа (відмічено зеленим кольором). Якщо в історії є інформація «Було прочитано через АПІ Департамент екологічного нагляду», то значить що вони надійшли (відмічено зеленим кольором).
п. 2. Надсилання документів через сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online/scenario/kvkDocType) (на цей час активні Заява на узгодження паспорта водного господарства та Заява на отримання/продовження умов на скид стічних вод )
Реєстрація та вхід у сервіс «Signy» (https://my.signy.online/scenario/kvkDocType) здійснюються за допомогою кваліфікованого електронного підпису КЕП/ЕЦП.
Важливо! Після реєстрації та входу в сервіс «Signy» потрібно перейти за посиланням (https://my.signy.online/scenario/kvkDocType), щоб документи надійшли до правильного адресату
Далі абонент має можливість створити такі документи:
1. Оформлення/переоформлення паспорта водного господарства;
2. Отримання/продовження умов на скид.
3. Договір на нормативно чисті води;
4. Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію;
5. Договір на реструктуризацію боргу;
6. Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту;
7. Лист на перенесення/надання термінів;
8. Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження;
9. Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення;
10. Наднормативний договір;
11. Договір на проведення контролю стічних вод;
12. Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…).
Наступний крок – завантаження скан-копій документів з комп’ютера або електронного носія абонента. Звертаємо увагу на те, що документи мають бути відскановані з оригіналу та об’єднані в один файл (у форматі pdf або jpg, при цьому назва файлів повинна бути простою, не містити різні символи, розмір файлів – не більше 10 МБ), для стиснення файлів пропонуємо використовувати: https://www.ilovepdf.com/uk. Завантаження файлів здійснюється через браузери «Google Chrome» та «Mozilla Firefox».
Наступний крок – підписання завантажених документів КЕП/ЕЦП та надсилання до департаменту екологічного нагляду (надсилання через електронний документообіг триває близько 20 хвилин).
Звертаємо увагу, на те що з 01.04.2024 приймання документів та їх видача (Договір на нормативно чисті води; Договір на послуги за скид наднормативно забруднених стічних вод в міську каналізацію; Договір на проведення контролю стічних вод; Договір на реструктуризацію боргу; Лист на вихід інженера для обстеження об’єкту; Лист на перенесення/надання термінів; Лист про виконання зауважень/приписів актів обстеження; Лист про присвоєння об’єкту статусу соціально культурного призначення; Наднормативний договір; Подання заявки на видачу/подовження умов на скид стічних вод; Подання на оформлення/переоформлення ПВГ; Інформаційний лист(зміна реквізитів та відповідальної особи то що…) здійснюються винятково:
- через особистий кабінет для юридичних осіб та сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online);
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 1 (ЦОС № 1) за адресою: вул. Лейпцизька, 1-А, 1 поверх: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». Відповідальна особа ЦОС № 1 надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми і допомагає/проводить консультацію у процесі їх завантаження до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ЕЦП абонента.
- у Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу № 2 за адресою: вул. Електротехнічна, 16, 1 поверх, кабінет 117, вікно № 1: понеділок-четвер з 8:00 до 16:40, п’ятниця з 8:00 до 15:40 (обідня перерва 12:00-12:45). Документи приймаються тільки через особистий кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy». У разі якщо абонент хоче подати документи через кабінет та сервіс електронного документообігу «Signy», відповідальна особа від департаменту екологічного нагляду надає абонентам допомогу у скануванні документів до цифрової форми та допомагає/проводить консультацію у процесі завантаження їх до електронного кабінету з обов’язковим підписанням цих документів КЕП/ ЕЦП абонента.
Примітка*: документи, надіслані на адресу електронної пошти, залишені у скриньці на 1 поверсі чи підписані КЕП/ЕЦП іншою особою, або іншим підприємством, не будуть зареєстровані в Київводоканалі.
Контактні телефони департаменту екологічного нагляду:
- 044 277 20 47(51); 067 404 36 68 (для Святошинського, Печерського, Оболонського, Подільського, Голосіївського районів)
- 044 277 20 48(50); 067 239 08 93 (для Шевченківського, Дніпровського, Солом'янського, Деснянського, Дарницького районів)