Приватний сектор

contract_ps

 

УВАГА! На час дії карантину у зв`язку з запобіганням поширення коронавірусної інфекції закликаємо утриматись від особистого відвідування Центрів обслуговування споживачів та повернутися до укладання договору по завершенні карантину. Також ви можете вирішити більшість питань дистанційно, як це зробити, читайте тут.

Споживач, який має намір укласти з ПрАТ «АК «Київводоканал» договір на послуги з водопостачання та водовідведення, оформляє та подає первинний пакет документів до Розрахункового департаменту за адресою: вул. Електротехнічна, 16 (ж/м Троєщина), їхати: автобусом № 101 від ст. метро «Петрівка» або трамваєм № 28, 35 від ст. метро «Чернігівська» до зупинки «Торговий комплекс».

Завантажити зразок договору

Первинний прийом здійснюється вівторок,четвер з 9:00 до 12:00,  п`ятниця з 13:00 до 15:00.

Видача договорів здійснюється за попереднім повідомленням в телефонному режимі: понеділок-четвер                    з 9:00 до 16:00,  п`ятниця з 9:00 до 15:00. Обідня перерва з 12:00 до 12:45.

Перелік документів, необхідних для укладення договорів на надання послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення:

1.       Заява про укладення договору (завантажити бланк для заповнення); 

 

2.       Правовстановлюючі документи:

 

2.1.  для існуючого об’єкта – копія документу, що посвідчує право власності або користування на об’єкт водоспоживання (витяг з реєстр прав, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, тощо);

для будівництва– копія дозволу або декларації на здійснення будівельних робіт, документу на земельну ділянку ( державний акт на землю, договір купівлі-продажу, договір дарування тощо);

для новозбудованих або реконструйованих об’єктів – копія документу про закінчення будівельних робіт (акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про введення будинку в експлуатацію тощо);

2.1.  Копія паспорту споживача 1, 2 та сторінки із зазначенням реєстрації;

2.2.  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

2.4. Нотаріально посвідчена довіреність на фізичну особу, яка має право отримувати, надавати, оформляти відповідні документи для укладення договору, а також має право підписання, укладання договору, копія паспорту довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);

2.5.  Для субспоживачів – у разі приєднання до мереж основного споживача, який є їх власником, надається письмова згода;

2.6.  Копія паспорту виробника на прилад обліку, за наявності – свідоцтва про повірку. Копія сертифікату перевірки типу та копія сертифікату відповідності або копія сертифікату перевірки типу та копія сертифікату схвалення системи управління якістю (на кожний прилад).

В разі якщо лічильник відсутній, не повірений, не працює або втрачені документи – Ви можете звернутися до Сервісного центру Київводоканалу;   

3.       Технічні документи:

3.1.  За наявностіКопія акту технічного приймання водопровідних мереж та акту технічного приймання каналізаційних мереж (для новозбудованих об’єктів – обов’язково), або генплану (фрагмент) 1:500, або ситуаційного плану;

4.       Інші документи:

4.1.   Копії документів для оформлення пільг (перелік згідно чинного законодавства).

Примітка: При наявності декількох власників житлового будинку – заяву на оформлення договору повинен надати той власник будинку, який має право власності на земельну ділянку, через яку прокладені водопровідні та каналізаційні мережі. При цьому споживач повинен надати лист з підписом інших власників будинку про те, що  вони не заперечують проти укладання договору одним власником, та не будуть мати претензій у разі припинення надання послуг  ПрАТ «АК «Київводоканал», у зв’язку з виникненням заборгованості або порушенням норм діючого законодавства.