Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку
Контакти
Поштова адреса:
01015, вул. Лейпцизька, 1А
КЕРІВНИЦТВО:
- - Директор департаменту
 
Основними завданнями Департаменту інформаційного забезпечення та зв’язку є:
- Контроль за дотриманням єдиної технічної політики Товариства з питань автоматизації, інформатизації та зв’язку в проєктах реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення.
 - Погодження технічних завдань проєктів з реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення в розділі автоматизації, інформатизації та зв’язку.
 - Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі корпоративних сервісів та підсистем.
 - Обслуговування та модернізація автоматизованих систем диспетчерського управління.
 - Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж та інженерних об’єктів на основі геоінформаційної системи.
 - Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління Товариством.
 - Обслуговування та модернізація автоматизованих систем розрахунків зі споживачами.
 
До основних функцій Департаменту відносяться:
1. Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі:
- автоматизованих робочих місць користувачів;
 - офісного програмного забезпечення;
 - офісної оргтехніки;
 - локальних обчислювальних мереж;
 - каналів корпоративної мережі;
 - фіксованого телефонного зв’язку;
 - мобільного телефонного зв’язку;
 - радіозв’язку;
 - телефонних ліній безпосереднього зв’язку;
 - електронної пошти;
 - доступу до мережі Інтернет;
 - доступу до корпоративної мережі;
 - служби миттєвих повідомлень;
 - автоматизованої системи моніторингу трафіку у корпоративній мережі;
 - автоматизованої системи обліку Інтернет-трафіку;
 - автоматизованої системи захисту інформації;
 - автоматизованої системи антивірусного захисту;
 - автоматизованої системи обліку послуг фіксованого телефонного зв’язку;
 - автоматизованої системи обліку послуг мобільного зв’язку.
 
2. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж на основі геоінформаційної системи:
- автоматизованої системи обліку інженерних мереж водопостачання;
 - автоматизованої системи обліку інженерних мереж водовідведення;
 - автоматизованої системи обліку інженерних мереж енергозабезпечення об’єктів водопостачання та водовідведення;
 - корпоративної автоматизованої системи моніторингу транспортних засобів Товариства.
 
3. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління технологічними процесами (далі – АСУТП), в тому числі:
- АСУТП насосних станцій, що включає:
 - АСУТП водопідготовки;
 - АСУТП очистки стоків;
 - АСУТП пунктів контролю технологічних параметрів процесу транспортування питної води та стоків;
 - АСУТП комерційного обліку обсягів водоспоживання;
 - АСУТП комерційного обліку обсягів водовідведення;
 - АСУТП контролю параметрів якості води;
 - АСУТП контролю параметрів стоків;
 - Обслуговування та модернізація автоматизованої системи диспетчерського управління (далі – АСДУ) в тому числі:
 - АСДУ режимами мережі водопостачання;
 - АСДУ режимами мережі водовідведення;
 - АСДУ режимами мережі енергозабезпечення;
 - АСДУ проведенням планово-попереджувальних та аварійно-відновлювальних робіт на інженерних мережах.
 - Обслуговування та модернізація автоматизованої системи управління Товариством:
 - автоматизованої системи інформування керівника;
 - автоматизованої системи кадрового обліку, штатного розкладу, заробітної плати;
 - автоматизованої системи бухгалтерського обліку;
 - автоматизованої системи контрактно-договірного обліку;
 - автоматизованої системи претензійно-позовної роботи з контрагентами;
 - автоматизованої системи контролю якості;
 - автоматизованої системи матеріального обліку;
 - автоматизованої системи технічного обслуговування та ремонту обладнання;
 - автоматизованої системи документообігу та контролю виконання доручень;
 - автоматизованої системи бюджетування та контролінгу;
 - автоматизованої системи обліку роботи автотранспорту;
 - автоматизованої системи роботи з громадськістю;
 - автоматизованої системи екологічного нагляду.
 
4. Обслуговування та модернізація автоматизованої системи розрахунків зі споживачами:
- автоматизованої системи розрахунків зі споживачами – юридичними особами;
 - автоматизованої системи розрахунків з – фізичними особами;
 - автоматизованої системи фотофіксації показників приладів обліку води;
 - автоматизованої системи технічного та метрологічного обліку лічильників води;
 - автоматизованої системи претензійно-позовної роботи зі споживачами.
 
5. Розробка і реалізація корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.
6. Контроль за реалізацією структурними підрозділами Товариства корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.