Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку
Контакти
Поштова адреса:
01015, вул. Лейпцизька, 1А
КЕРІВНИЦТВО:
- - Директор департаменту
Основними завданнями Департаменту інформаційного забезпечення та зв’язку є:
- Контроль за дотриманням єдиної технічної політики Товариства з питань автоматизації, інформатизації та зв’язку в проєктах реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення.
- Погодження технічних завдань проєктів з реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення в розділі автоматизації, інформатизації та зв’язку.
- Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі корпоративних сервісів та підсистем.
- Обслуговування та модернізація автоматизованих систем диспетчерського управління.
- Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж та інженерних об’єктів на основі геоінформаційної системи.
- Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління Товариством.
- Обслуговування та модернізація автоматизованих систем розрахунків зі споживачами.
До основних функцій Департаменту відносяться:
1. Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі:
- автоматизованих робочих місць користувачів;
- офісного програмного забезпечення;
- офісної оргтехніки;
- локальних обчислювальних мереж;
- каналів корпоративної мережі;
- фіксованого телефонного зв’язку;
- мобільного телефонного зв’язку;
- радіозв’язку;
- телефонних ліній безпосереднього зв’язку;
- електронної пошти;
- доступу до мережі Інтернет;
- доступу до корпоративної мережі;
- служби миттєвих повідомлень;
- автоматизованої системи моніторингу трафіку у корпоративній мережі;
- автоматизованої системи обліку Інтернет-трафіку;
- автоматизованої системи захисту інформації;
- автоматизованої системи антивірусного захисту;
- автоматизованої системи обліку послуг фіксованого телефонного зв’язку;
- автоматизованої системи обліку послуг мобільного зв’язку.
2. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж на основі геоінформаційної системи:
- автоматизованої системи обліку інженерних мереж водопостачання;
- автоматизованої системи обліку інженерних мереж водовідведення;
- автоматизованої системи обліку інженерних мереж енергозабезпечення об’єктів водопостачання та водовідведення;
- корпоративної автоматизованої системи моніторингу транспортних засобів Товариства.
3. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління технологічними процесами (далі – АСУТП), в тому числі:
- АСУТП насосних станцій, що включає:
- АСУТП водопідготовки;
- АСУТП очистки стоків;
- АСУТП пунктів контролю технологічних параметрів процесу транспортування питної води та стоків;
- АСУТП комерційного обліку обсягів водоспоживання;
- АСУТП комерційного обліку обсягів водовідведення;
- АСУТП контролю параметрів якості води;
- АСУТП контролю параметрів стоків;
- Обслуговування та модернізація автоматизованої системи диспетчерського управління (далі – АСДУ) в тому числі:
- АСДУ режимами мережі водопостачання;
- АСДУ режимами мережі водовідведення;
- АСДУ режимами мережі енергозабезпечення;
- АСДУ проведенням планово-попереджувальних та аварійно-відновлювальних робіт на інженерних мережах.
- Обслуговування та модернізація автоматизованої системи управління Товариством:
- автоматизованої системи інформування керівника;
- автоматизованої системи кадрового обліку, штатного розкладу, заробітної плати;
- автоматизованої системи бухгалтерського обліку;
- автоматизованої системи контрактно-договірного обліку;
- автоматизованої системи претензійно-позовної роботи з контрагентами;
- автоматизованої системи контролю якості;
- автоматизованої системи матеріального обліку;
- автоматизованої системи технічного обслуговування та ремонту обладнання;
- автоматизованої системи документообігу та контролю виконання доручень;
- автоматизованої системи бюджетування та контролінгу;
- автоматизованої системи обліку роботи автотранспорту;
- автоматизованої системи роботи з громадськістю;
- автоматизованої системи екологічного нагляду.
4. Обслуговування та модернізація автоматизованої системи розрахунків зі споживачами:
- автоматизованої системи розрахунків зі споживачами – юридичними особами;
- автоматизованої системи розрахунків з – фізичними особами;
- автоматизованої системи фотофіксації показників приладів обліку води;
- автоматизованої системи технічного та метрологічного обліку лічильників води;
- автоматизованої системи претензійно-позовної роботи зі споживачами.
5. Розробка і реалізація корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.
6. Контроль за реалізацією структурними підрозділами Товариства корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.