Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку

Контакти

Поштова адреса:

01015, вул. Лейпцизька, 1А

КЕРІВНИЦТВО:

  • - Директор департаменту

Основними завданнями Департаменту інформаційного забезпечення та зв’язку є:

  • Контроль за дотриманням єдиної технічної політики Товариства з питань автоматизації, інформатизації та зв’язку в проєктах реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення.
  • Погодження технічних завдань проєктів з реконструкції, будівництва, ремонту обладнання, споруд і мереж водопостачання та водовідведення в розділі автоматизації, інформатизації та зв’язку.
  • Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі корпоративних сервісів та підсистем.
  • Обслуговування та модернізація автоматизованих систем диспетчерського управління.
  • Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж та інженерних об’єктів на основі геоінформаційної системи.
  • Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління Товариством.
  • Обслуговування та модернізація автоматизованих систем розрахунків зі споживачами.

До основних функцій Департаменту відносяться:

1. Обслуговування та модернізація корпоративного комунікаційного комплексу Товариства, в тому числі:

  • автоматизованих робочих місць користувачів;
  • офісного програмного забезпечення;
  • офісної оргтехніки;
  • локальних обчислювальних мереж;
  • каналів корпоративної мережі;
  • фіксованого телефонного зв’язку;
  • мобільного телефонного зв’язку;
  • радіозв’язку;
  • телефонних ліній безпосереднього зв’язку;
  • електронної пошти;
  • доступу до мережі Інтернет;
  • доступу до корпоративної мережі;
  • служби миттєвих повідомлень; 
  • автоматизованої системи моніторингу трафіку у корпоративній мережі;
  • автоматизованої системи обліку Інтернет-трафіку;
  • автоматизованої системи захисту інформації;
  • автоматизованої системи антивірусного захисту;
  • автоматизованої системи обліку послуг фіксованого телефонного зв’язку;
  • автоматизованої системи обліку послуг мобільного зв’язку.

2. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем обліку інженерних мереж на основі геоінформаційної системи:

  • автоматизованої системи обліку інженерних мереж водопостачання;
  • автоматизованої системи обліку інженерних мереж водовідведення;
  • автоматизованої системи обліку інженерних мереж енергозабезпечення об’єктів водопостачання та водовідведення;
  • корпоративної автоматизованої системи моніторингу транспортних засобів Товариства.

3. Обслуговування та модернізація автоматизованих систем управління технологічними процесами (далі – АСУТП), в тому числі:

  • АСУТП насосних станцій, що включає:
  • АСУТП водопідготовки;
  • АСУТП очистки стоків;
  • АСУТП пунктів контролю технологічних параметрів процесу транспортування питної води та стоків;
  • АСУТП комерційного обліку обсягів водоспоживання;
  • АСУТП комерційного обліку обсягів водовідведення;
  • АСУТП контролю параметрів якості води;
  • АСУТП контролю параметрів стоків;
  • Обслуговування та модернізація автоматизованої системи диспетчерського управління (далі – АСДУ) в тому числі:
  • АСДУ режимами мережі водопостачання;
  • АСДУ режимами мережі водовідведення;
  • АСДУ режимами мережі енергозабезпечення;
  • АСДУ проведенням планово-попереджувальних та аварійно-відновлювальних робіт на інженерних мережах.
  • Обслуговування та модернізація автоматизованої системи управління Товариством:
  • автоматизованої системи інформування керівника;
  • автоматизованої системи кадрового обліку, штатного розкладу, заробітної плати;
  • автоматизованої системи бухгалтерського обліку;
  • автоматизованої системи контрактно-договірного обліку;
  • автоматизованої системи претензійно-позовної роботи з контрагентами;
  • автоматизованої системи контролю якості;
  • автоматизованої системи матеріального обліку;
  • автоматизованої системи технічного обслуговування та ремонту обладнання;
  • автоматизованої системи документообігу та контролю виконання доручень;
  • автоматизованої системи бюджетування та контролінгу;
  • автоматизованої системи обліку роботи автотранспорту;
  • автоматизованої системи роботи з громадськістю;
  • автоматизованої системи екологічного нагляду.

4. Обслуговування та модернізація автоматизованої системи розрахунків зі споживачами:

  • автоматизованої системи розрахунків зі споживачами – юридичними особами;
  • автоматизованої системи розрахунків з – фізичними особами;
  • автоматизованої системи фотофіксації показників приладів обліку води;
  • автоматизованої системи технічного та метрологічного обліку лічильників води;
  • автоматизованої системи претензійно-позовної роботи зі споживачами.

5. Розробка і реалізація корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.

6. Контроль за реалізацією структурними підрозділами Товариства корпоративної стратегії автоматизації адміністративно-виробничих процесів у Товаристві.