Організаційне управління
Контакти
Поштова адреса:
01015, вул. Лейпцизька 1А
КЕРІВНИЦТВО:
- Павленко Анна Валеріївна - Начальник організаційного управління
До складу управління входить три підрозділи: відділ документаційного забезпечення, відділ контролю виконавчої дисципліни та група редагування.
Основні функції управління:
- встановлення загальних правил документування управлінської діяльності Товариства згідно з вимогами чинних нормативних документів;
- регулювання проходження документів у Товаристві та їх виконання;
- забезпечення зберігання справ і оперативного використання документальної інформації;
- перевірка правильності оформлення документів, поданих на підпис керівництву і для відправлення;
- контроль за станом діловодства у Товаристві та його структурних підрозділах.
- забезпечення відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
- звітування про дієвість системи управління якістю та про можливості її поліпшення перед органами управління Товариством;
- забезпечення обізнаності, підтримка та виконання керівництвом та співробітниками підрозділу затвердженої Політики та цілей у сфері якості;
- забезпечення підтримки в актуальному стані задокументованої інформації, що необхідна для функціонування процесів та збереження задокументованої інформації, щоб мати впевненість у тому, що процеси виконують так, як заплановано.
- отримання кореспонденції з використанням автоматизованої системи контролю і організації діловодства (далі – АСКОД), електронної скриньки Товариства, від представника поштового відділення, з поштових скриньок, що знаходиться на 1-му поверсі головного офісу та у приміщені Центру обслуговування споживачів, розташованого на вул. Лейпцизька, 1-а, від представників установ та організацій;
реєстрація та сканування вхідних документів, звернень громадян, звернень депутатів всіх рівнів, технічних умов, внутрішніх документів у підсистемі електронного документообігу корпоративної інформаційної системи «ІТ-підприємство» (далі – система «ІТ-підприємство»).
- контроль за дотриманням єдиної системи діловодства за допомогою системи «ІТ-підприємство» та АСКОД, а саме: 1) реєстрація вихідної кореспонденції; 2) контроль за виконанням доручень керівництва; 3) реєстрація внутрішніх розпорядчих документів (наказів, розпоряджень, протоколів) та контроль за їх виконанням;
- надання структурним підрозділам методичних рекомендацій щодо виконання та зняття з контролю документів, доручень;
отримання вхідної кореспонденції та відправка вихідної кореспонденції через відділення поштового зв’язку КМД АТ «Укрпошта».
- редагування вихідних листів та внутрішніх організаційно-розпорядчих документів (накази, розпорядження) Товариства;
- уніфікація слововживання та оформлення документів Товариства;
- оптимізація змісту документів, зокрема:
- забезпечення логічності, однозначності та послідовності викладу; забезпечення зв’язку між частинами тексту; перевірка достовірності фактичних відомостей; перевірка ідентичності цитат, а також точності найменування джерел цитування; вилучення з тексту нерелевантної інформації.