Питання та відповіді

Як правильно зняти показники засобу обліку холодної води?

Для цього потрібно записати цифри до коми чорного кольору, які показують кількість води, яку ви використали, в кубічних метрах (м³). Залежно від типу лічильника, відліковий механізм може мати чотири або п’ять цифр до коми. Не звертайте уваги на червоні цифри – це літри, для зняття показів вони не потрібні адже, як зазначалося, розрахунок ведеться за спожиті кубометри води.

Як дізнатися, що до мене прийшов майстер Київводоканалу?

Для підтвердження особи представник ПАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.

Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення повірки квартирних засобів обліку?

У пункті 15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних засобів обліку води?

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з грудня 2017 повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти споживачів.

ПрАТ «АК «Київводоканал» надає послуги по повірці засобів обліку на платній основі.

Як проводитиметься повірка квартирних засобів обліку 
ПрАТ «АК «Київводоканал»?

В узгоджений день , після проплати послуги по повірці, до споживача прийде майстер ПрАТ «АК «Київводоканал», який обстежить місце встановлення вузла обліку.

 

А) Якщо при обстеженні вичвлено що засіб обліку можливо демонтувати, майстер знімає останні показники лічильника, розпломбовує і демонтує лічильник. На його місце майстер встановлює тимчасову трубку.

 

Демонтований лічильник майстер забирає на повірку в спеціалізованій лабораторіїПрАТ «АК «Київводоканал». Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. 

 

За умови проходження приладом повірки представник ПрАТ «АК «Київводоканал» зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника. 

У визначений день майстер Київводоканалу здійснює демонтаж трубки та монтаж повіреного лічильника і його опломбування.

 

Після виконання робіт майстер складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:

– дата проведення робіт; 

– ПІБ працівника, що виконував роботи; 

– тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених; 

– номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини; 

– контактні телефони центру обслуговування споживачів, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

 

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за повіреним засобом обліку. 

Якщо засіб обліку не пройде повірку, ПрАТ «АК «Київводоканал» поверне споживачу прилад обліку разом з довідкою про непридатність засобу вимірювальної техніки, виданою ДП «Укрметртестстандарт». Непридатний до подальшого використання засіб обліку необхідно замінити протягом місяця.

 

Б) Якщо засіб обліку неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.

  

Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.